Opzegvergoeding | Eneco Community
beantwoord

Opzegvergoeding

Toon eerste bericht

47 Reacties

Heb twee maanden geleden de opzegvergoeding ingediend, maar heb nog niets van Eneco vernomen.
Ik ook nog steeds niets ontvangen,en er zijn 8 weken voorbij. Vorige week al gebeld en gister weer en vandaag weer. Vandaag kreeg ik het antwoord dat ik mijn voorschot van januari maar moest storneren dan had ik alvast wat terug van mijn geld.Sorry maar vind het een beetje een vreemde opmerking om te zeggen dat ik mijn voorschot van januari maar moet storneren.Ze houden je daar gewoon aan het lijntje,maar beloftes die ze maken komen ze eens niet naar.
Reputatie 5
Badge +3
Beste R.W.C. Hultermans,
Sorry voor het ongemak. Ik heb een formulier naar je toegestuurd!
Reputatie 5
Badge +3
@A.J.M.A. Holla,
Erg vervelend dat je zo lang wacht. Ik zie dat een collega je vandaag per e-mail meer duidelijkheid heeft gegeven.
Reputatie 5
Badge +3
R. de Zwaan wrote:

Heb twee maanden geleden de opzegvergoeding ingediend, maar heb nog niets van Eneco vernomen.

Sorry dat je zo lang moet wachten. De vergoeding vindt normaal binnen 8 weken plaats. Ik zorg dat het deze week wordt uitgekeerd!
Wij hebben ruim twee maanden geleden een declaratieformulier opgestuurd naar jullie vanwege onze overstap boete, maar tot nu toe heeft Eneco deze nog niet aan ons uitbetaald. Wanneer kunnen wij dit verwachten?

Hartelijke groet,
V. Kroesbergen

V. Kroesbergen wrote:

Het lukt ons helaas ook niet om het declaratieformulier te versturen. Via Iphone en Ipad lukt het invullen wel, daarna bovenstaande foutmelding. Op vaste PC komt het formulier niet eens in beeld. Graag ontvang ik het declaratieformulier ook per post.

Hartelijk dank,
Vendie

Reputatie 5
Badge +3
Beste V. Kroesbergen,

We hebben de declaratie 22 december in goede orde ontvangen en verwerkt. We keren opzegvergoedingen binnen 8 weken uit, dat is uiterlijk 16 februari. Mocht je dan onverhoopt nog geen vergoeding hebben ontvangen, laat het dan gerust weten.
Het is schijnbaar toch heel moeilijk om de beloofde vergoeding uit te betalen.
14 december declaratie formulier ingevuld, binnen 8 weken wordt het uitbetaald geven ze aan.
Op 6 februari er maar een email aan gewaagd , want ik hoorde maar niks van Eneco. Op 6 februari email terug gehad dat het voor 13 februari op mijn rekening zou staan......je raadt het al.....niet dus. Zojuist gebeld , wordt je afgescheept met het staat in het systeem , deze week zou het erop moeten staan...
Zeer slechte service, als je als klant een betalings afspraak niet nakomt worden er gelijk sancties opgelegd en als klant zijnde moet je maar wachten....
Erg jammer.
Reputatie 7
Badge +6
@M. Hofs,

Spijtig zeg dat het bedrag nog niet is overgemaakt! Ik zie het hier klaar staan en als je nog een weekje hebt dan is het echt overgemaakt!
@Danielle

Jammer dat ik nu weer dezelfde reactie krijg als aan de telefoon nog geen uur geleden.
Reputatie 7
Badge +6
@M. Hofs,

Helaas kan ik je niets anders aangeven of het voor je versnellen. Sorry!
Op 3 februari is ons verteld dat we de opzegvergoeding 16 februari zouden krijgen, helaas is dit nog niet uitgekeerd. Kunt u aangeven wanneer we deze wel kunnen verwachten?
groet,
V. Kroesbergen
Reputatie 7
Badge +4
@V. Kroesbergen

Goed dat je het even navraagt! Ik denk dat mijn collega hem iets te vroeg heeft voorspeld. Ik verwacht dat je het bedrag uiterlijk volgende week op je rekening hebt staan.
Ook hier een loze belofte van Eneco..zwart op wit dat betaling voor 10 maart op mijn rekening staat, en je raad het al.....
Reputatie 7
Badge +4
@E. Hoornweg

De vergoeding van je boete is verwerkt. Dit is alleen niet teruggestort op je rekening, omdat er nog bedragen open stonden waarmee het verrekend is.
Dan ben ik erg benieuwd wat voor bedragen dat zijn...heb zwart op wit dat er 164.52 voor 10 Maart op mijn rekening zou staan.
Er is 1 maand termijn afgehaald.
En toen bleef het oorverdovend stil...dit is al de 2e keer dat jullie me in de maling nemen...opzegging van andere energieleverancier kunnen jullie binnenkort verwachten...ben nu al helemaal klaar met Eneco.
Ik zou ook graag een formulier per post ontvangen, aangezien het digitale formulier niet werkt. Wel vervelend ook omdat meerdere mensen hierover klagen
Reputatie 7
Badge +6
E. Hoornweg wrote:

En toen bleef het oorverdovend stil...dit is al de 2e keer dat jullie me in de maling nemen...opzegging van andere energieleverancier kunnen jullie binnenkort verwachten...ben nu al helemaal klaar met Eneco.

@E. Hoornweg,

In een ander topic hebben we wat meer uitleg gegeven over de verrekeningen.
Reputatie 7
Badge +6
C Pruisscher wrote:

Ik zou ook graag een formulier per post ontvangen, aangezien het digitale formulier niet werkt. Wel vervelend ook omdat meerdere mensen hierover klagen

@C. Pruisscher,

Je kunt beter de eindnota mailen naar webcare@eneco.com met in het onderwerp mijn naam. Dat gaat een stuk sneller dan per post en ik verwerk het voor je. Binnen ongeveer 2 weken heb je het bedrag dan op jouw rekening.
Het toevoegen van een document bij het declaratieformulier lukt mij niet. Hoe kan ik het bedrag gedeclareerd krijgen?
Reputatie 5
Badge +3
Hallo D.C.M,

Heb je het al eens via een andere browser geprobeerd? Mocht dat ook niet lukken, stuur dan de nota en je gegevens naar webcare@eneco.com met mijn naam in het onderwerp.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen