Opzegvergoeding | Eneco Community
beantwoord

Opzegvergoeding

Ik ben onlangs overgestapt naar eneco.
Ik heb ca 8 weken geleden een declaratie formulier ingevuld en opgestuurd om zo de opzegboete van mijn vorige leverancier vergoed te krijgen. De eindafrekening inclusief boete van de vorige leverancier heb ik al moeten betalen. Maar de vergoeding van eneco heb ik nog niet gehad. Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Folkert 22 september 2016, 16:31

Beste P. Linthorst,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Ik zie dat de termijn van 8 weken nog niet helemaal verstreken is maar ik zorg ervoor dat het deze week nog in orde wordt gemaakt. Mocht je nog vragen hebben zie ik deze graag verschijnen op de community.

Groet,

Folkert

Bekijk origineel

47 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste P. Linthorst,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Ik zie dat de termijn van 8 weken nog niet helemaal verstreken is maar ik zorg ervoor dat het deze week nog in orde wordt gemaakt. Mocht je nog vragen hebben zie ik deze graag verschijnen op de community.

Groet,

Folkert
hartelijk bedank voor de snelle reactie en ik zie het graag tegemoet.
Nog even 1 vraag.
Wordt de vergoeding aan mij of aan de oude leverancier overgemaakt.
En wanneer kan ik het verwachten?
Reputatie 7
Badge +6
@P. Linthorst

Je kan het deze week verwachten op je rekening, het is al gecrediteerd, dit is ook te zien wanneer je inlogt in Mijn Eneco.
Hallo

Het spijt mij dat ik dit bericht mot plaatsen, maar de week is voorbij en ik heb nog niks ontvangen!
Reputatie 7
Badge +8
Zoals Folkert al zei

Folkert wrote:

@P. Linthorst

Je kan het deze week verwachten op je rekening, het is al gecrediteerd, dit is ook te zien wanneer je inlogt in Mijn Eneco.

Daar moet er een nota over staan! 😉
De nota/ overzicht heb ik een week geleden gekregen. Alleen heb ik het bedrag nog niet ontvangen.
Op de nota staat toch wanneer je bedrag kan verwachten?....
Nee dat staat er niet bij vermeld
Dan is de factuurdatum kennelijk maatgevend.
Ivm het weekend, moet je nu wel even tot maandag as wachten.
Dan pas kan een moderator nader reageren.

Wellicht dat de betaling vannacht als nog wordt verwerkt.
Oké,

Bedankt voor de informatie
Graag gedaan; komt vast goed!
Fijn weekend!
Reputatie 7
Badge +6
@P. Linthorst

Vreemd ik had verwacht dat dit al uitgekeerd zou zijn. Ik ga er spoed achter zetten.
Oké bedankt voor je reactie
Beste Eneco,

Ook mij lukt het niet om een bijlage toe te voegen ikv opzegvergoeding.
Kunt u mij een formulier toezenden wat ik vervolgens kan invullen?
Vriendelijke groet!
Reputatie 5
Badge +4
@H.H. Ridderbos

Bedankt voor jouw bericht en welkom op het forum!

Ik heb opdracht gegeven om jou via post het declaratieformulier toe te doen.

Met vriendelijke groet,

Erica
naar de pagina gegaan voor de boetevergoeding declaratie, alle (persoons)gegevens ingevuld en wil door naar het volgende scherm. Zodra ik op ‘verder’ klik krijg ik een foutmelding.. Kan dus verder niks :-(

Zie in reacties hierboven dat het ook via post kan? Graag ontvang ik dit formulier dan ook op de ‘ouderwetse’ manier.

vriendelijke groet J.L. Retel
Reputatie 7
Badge +6
@J.L. Retel,

Zonde dat het niet werkt! Welke foutmelding krijg je?
Het declaratieformulier komt er aan per post.
bedankt! dit is de foutmelding:

The request has been black-holed
Error: The requested address '/pub/opzegvergoeding/?qconsent=true.b1c234932d2e22cb.1448707400.10.1478627754.1476103600&_ga=1.83598742.1491120843.1448707400' was not found on this server.
Het lukt ons helaas ook niet om het declaratieformulier te versturen. Via Iphone en Ipad lukt het invullen wel, daarna bovenstaande foutmelding. Op vaste PC komt het formulier niet eens in beeld. Graag ontvang ik het declaratieformulier ook per post.

Hartelijk dank,
Vendie
Reputatie 4
Badge +4
@J.L. Retel

Fijn dat je melding even hebt doorgegeven. We gaan ermee aan de slag.

@V. Kroesbergen,

We sturen formulier ook per post aan jou toe. Je hebt het spoedig in huis.
Ons lukt het ook niet .
Krijgen steeds een foutmelding.
Kunt u ons ook een formulier per post sturen.

Bijvoorbaad dank

Robert
Reputatie 5
Badge +4
@R. de Zwaan

Bedankt voor jouw bericht. Welkom op ons Forum.

Het formulier komt met de post naar je toe.

Groet, Erica
Hallo Erica,
Bedankt voor de snelle reactie.
online declareren werkt nog steeds niet! eneco kunnen jullie mij ook een formulier toe sturen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen