onderhoudsbeurt | Eneco Community

onderhoudsbeurt

• 24 september 2013
  • 19 reacties
  • 831 Bekeken

Mijn vraag luid, wáár kan, ik wil een afspraak maken voor een onderhoudsbeurt voor mijn geiser!! Mijn geiser heeft de geest gegeven en was me weer als in de vorige eeuw aan de wastafel, na 3 een week vind ik het welletjes!

19 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo prinsesirene,

Allereerst welkom op het forum. Ik heb je bericht verplaatst naar het topic 'diensten' en de tekst veranderd naar een normaal lettertype. Vriendelijk verzoek om in het vervolg niet al je tekst dik gedrukt te typen. Dit verhoogd de leesbaarheid van je bericht.

Vervelend dat de geiser kapot is. Ik raad je aan direct het installatiebedrijf van Eneco te bellen via 088-8955000 op werkdagen van 8.00 tot 16.45 uur (lokaal tarief). Zij maken graag een afspraak met je om de problemen te verhelpen.

Succes.

Groet, Kelly
 (Y) Vedankt Kelly 😮
Badge
Mijn vraag luid, wáár kan, ik wil een afspraak maken voor een onderhoudsbeurt voor mijn geiser!! Mijn geiser heeft de geest gegeven en was me weer als in de vorige eeuw aan de wastafel, na 3 een week vind ik het welletjes!
Old Fashion maar je ruikt vast nog prima daar door. 😉
Jaaa hoor 😛, het is géén ramp, kan me snel aanpassen, afwas doe ik net zo hihi, back to basic in de brede zin......!

Wat een leuke reactie's krijg ik hier op, Welkom 😮
Hoi princes,

Kijk dat soort reacties, die krijgen we hier graag!
Maar we zijn ook nieuwsgierig naar het verloop.
Heb je nu gebeld en komen ze langs?
Want bibberend aan de wastafel staan, omdat je je met koud water moet wassen...................
Badge
Jaaa hoor 😛, het is géén ramp, kan me snel aanpassen, afwas doe ik net zo hihi, back to basic in de brede zin......!

Wat een leuke reactie's krijg ik hier op, Welkom :o

vrouwen begroeten we hier rijkelijk en met open armen. de hele dag brandje om je heen is ook niet alles natuurlijk. ( grapje )
Hallooo,

Ja, ik heb inmiddels dat telefoonnummer die ik  gekregen heb
gebeld en een afspraak gemaakt, kon gelijk vandaag, maar heb de afspraak tofch maar op morgenochtend gehouden...enne ik waste me al die dagen niet met koud water hoor daar is een water koker ideaal voor. Tkx
Gelukkig, want met deze temperaturen is het brrrrrrrrrrrr.
Maar nu zijn we tenminste op de hoogte, want we zijn hier wel nieuwsgierig hoor.......................

Onze onderhoudsman is vandaag ook geweest en alles is weer schoon en we kunnen er weer een winter tegenaan!
Badge
Irene,

Als tegen prestatie moet je natuurlijk je helpers mee uit eten nemen, dat is een traditie hier op het forum. 😉
Zo! Ik zit hier al een tijdje op het forum, maar die kende ik nog niet. 
Heb jij een grote duim???
Badge
Zo! Ik zit hier al een tijdje op het forum, maar die kende ik nog niet. 
Heb jij een grote duim???

Haha. 😉 Dat valt wel mee volgens mij al hoe wel...
Precies! Maar niet te veel aanzitten. Anders komen er nog meer onwaarheden uit. 
Daar raken we van in de war hoor!
Badge
Precies! Maar niet te veel aanzitten. Anders komen er nog meer onwaarheden uit. 
Daar raken we van in de war hoor!

Je hebt gelijk 😉 Zo lang mijn duim maar geen 3 graden afwijkt. 😛
Klopt want 37 grd is 37 grd en als je niet voelt dat het 40 grd is, dan heb je toch mooi niet door dat je koorts hebt. 
Reputatie 5
Badge +3
@Michael en @Brandje,
Ik moet wel lachen om jullie reacties maar voor de goede orde, zullen we wel een beetje on-topic blijven?
Hoi Kelly,

Je hebt helemaal gelijk, maar in dit geval "sprong ik ook ff uit de band", want het topic was eigelijk al afgedaan en de ts is geinformeerd en heeft gebeld met Stedin.
Dus on-tpoiv maar weer:)
Ik heb enige tijd terug ook een afspraak gemaakt voor het onderhoud van de geiser.
Eneco wilt dat wij dat zelf doen op de site en dat zou perfekt zijn, maar.......... al een hele tijd werkt dit niet!
Toen maar weer het 088-nummer gebeld en.......... je raadt het al!
Lange wachttijd..!!
Gevraagd of het euvel bekend is bij Eneco en de aardige dame bevestigde het direct.

Wat wil nu onlangs het geval, dat ik door lichamelijk ongemak de afspraak moet verplaatsen.
Dus naar Mijn Eneco om het zelf te regelen en de aardige dame te ontlasten.
Wat denken jullie.......?
Juist, weer geen succes op de site en........ weer een lange wachttijd bij het 088-nummer!
Kan Eneco, niet alleen in ons belang maar ook voor die aardige dame, dit probleem echt niet oplossen...??
Graag een reactie van Eneco!

Fijne dag allemaal!
Hoi Saintsr,

Helaas heb je vandaag, sinds je dit plaatste rond 13:00 uur , geen verdere inhoudelijke reactie gehad.
Je zal nu tot maandag moeten wachten, want eerder zal een moderator niet reageren.
Nog even geduld dus.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Saintsr,

Ik heb het installatiebedrijf voor je gebeld en gevraagd of zij contact met je willen opnemen voor het maken van een nieuwe afspraak. Het telefoonnummer eindigend op *203 en *501 is bij het installatiebedrijf bekend. Ik ga ervan uit dat het zo goed komt!

Het probleem met de website is bij het installatiebedrijf ook bekend en hier wordt aan gewerkt, helaas kan het nog even duren voor het weer optimaal werkt.

Groet, Kelly

Reageer