Onderhoudsafspraak maken met Tempus | Eneco Community

Onderhoudsafspraak maken met Tempus

Geachte Hr/ Mw

Ik had een Onderhoudsafspraak gemaakt, voor m'n Keukengeiser bij Tempus Eneco instalatiebedrijven.
Toen ik kort daarna, merkte dat deze afspraak geen doorgang kon vinden.
Ik heb toen geprobeerd deze afspraak te anuleren voor de volgende dag, maar dit gaat dus niet !!
Het probleem is, dat ik maar één keer kan inloggen.
Is het misschien mogelijk, om daar wat aan te doen, zodat ik ...Ook na 18:00 uur mijn afspraak kan maken,
en/of veranderen ?

Hopelijk kunt u hier iets mee.
Met Vr Groet HP

10 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste Herman,

Welkom op ons forum. Ik heb je vraag verplaatst naar een nieuw topic. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk.

Je kunt normaal gesproken eenmalig via het inloggen een afspraak maken voor het onderhoud. Deze afspraak kun je bij Tempus uitsluitend telefonisch of per e-mail verzetten. Wanneer het je niet lukt tijdens kantooruren telefonisch contact op te nemen met Tempus, adviseer ik je een e-mail te sturen. Het e-mailadres van Tempus is [email]info@tempus.nl[/email].

Succes!

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Rekening houdend dat mail niet altijd direct gelezen bij bedrijven wordt is bellen nog de beste optie.
Ik wil graag een afspraak maken voor het onderhoud van mijn geyser
Wanneer komen jullie mijn geyser schoonmaken
Bedoel je dat Tempus dat moet doen?
Dan heeft melding hier toch geen zin en zou je een email moeten sturen naar eerder genoemde emailadres, toch............
Reputatie 7
Badge +7
Hjvanwilligen wrote:

mss je onderhouds contract eens na zien .
daar staat precies in met wie dat je contact op moet nemen betrefende het onderhoud.
Reputatie 5
Badge +3
Hjvanwilligen wrote:

Hallo,

Welkom op ons forum!
Je kunt een afspraak maken met ons installatiebedrijf. Dat kan via deze site als je een brief hebt ontvangen om een afspraak te maken, of door te bellen met 088-8955000.

Groet, Kelly
Help...waar kan ik inloggen voor een afspraak voor mijn keuken geiser?? het adres wat in de brief staat klopt niet..... ik kan niks vinden..teminste google niet
http://www.eneco.nl/klantportaal
waar kan ik nou een afspraak maken heb ondertussen 2 brieven, ik had gebeld maar dan wordt ik in de wacht gezet..kost mn beltegoed...

ik wil graag via internet een afspraak maken, zoals het met tempus ging, heel simpel via de site...

Maar hier kom ik echt niet uit die site bestaat niet
Reputatie 5
Badge +3
Hallo DC van Ooststroom,

Bedankt voor je bericht. Als je een brief hebt ontvangen kan je je aanmelden via de website. De link die je doorgeeft, verwijst daar automatisch naartoe en werkt bij mij wel. Probeer het nog eens, eventueel met een andere internetbrowser. Als het niet lukt, stuur dan je gegevens (postcode, huisnummer en telefoonnummer) via een privé bericht naar mij toe, dan zorg ik dat het installatiebedrijf contact met je opneemt.

Groet, Kelly
Mike wrote:

Beste Herman,

Welkom op ons forum. Ik heb je vraag verplaatst naar een nieuw topic. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk.

Je kunt normaal gesproken eenmalig via het inloggen een afspraak maken voor het onderhoud. Deze afspraak kun je bij Tempus uitsluitend telefonisch of per e-mail verzetten. Wanneer het je niet lukt tijdens kantooruren telefonisch contact op te nemen met Tempus, adviseer ik je een e-mail te sturen. Het e-mailadres van Tempus is [email]info@tempus.nl[/email].

Succes!

Groet,
Mike

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen