Nog steeds geen eind nota binnen van gas | Eneco Community
beantwoord

Nog steeds geen eind nota binnen van gas

Ergens in december heb ik de meterstanden door gegeven zowel gas als licht, nu heb ik meer dan 3 maanden later nog steeds geen eind nota, ik weet dat ik wat terug krijg. Enkele weken geleden kreeg ik een mail met exuces en dat het elk moment binnen kan komen maar ben nu 2 a 3 weken verder en nog steeds niks, wat is het beste te doen? Nogmaals contact of nemen of nog langer afwachten. Ik snap heus wel dat er tijd in gaat zitten ivm verschillende leveranciers maar is 3 maanden niet erg lang en ook elke moment dus 2 weken niet erg lang? Heb niet veel gas gebruikt dus is het niet meer dan logisch dat ik terug krijg waarvan ik geen gebruik heb gemaakt en dus is dit wel rot. Iemand een idee of advies? Wil niet steeds gaan mailen en ongeduldig doen maar dit duurt te lang naar mijn mening en die van elektra had ik binnen no time binnen ( moest ik wel bij betalen )
icon

Beste antwoord door Kelly 21 maart 2014, 09:55

Hallo D van der Walle,

Leuk dat je het forum gevonden hebt en bedankt voor je bericht. Ik snap dat je ongeduldig raakt, aangezien je al enige tijd op de jaarnota voor gas wacht.
De jaarnota voor gas stond gepland op 26 februari 2014. Dat is de datum waarop de jaarnota normaliter jaarlijks wordt gemaakt. Per abuis is de datum in het systeem aangepast naar 26 maart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses hiervoor. Ik heb de nota nu direct laten maken. Je kunt de nota inzien via Mijn Eneco.

Als je verder nog vragen hebt, stel ze dan gerust.

Groet, Kelly

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hallo D van der Walle,

Leuk dat je het forum gevonden hebt en bedankt voor je bericht. Ik snap dat je ongeduldig raakt, aangezien je al enige tijd op de jaarnota voor gas wacht.
De jaarnota voor gas stond gepland op 26 februari 2014. Dat is de datum waarop de jaarnota normaliter jaarlijks wordt gemaakt. Per abuis is de datum in het systeem aangepast naar 26 maart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses hiervoor. Ik heb de nota nu direct laten maken. Je kunt de nota inzien via Mijn Eneco.

Als je verder nog vragen hebt, stel ze dan gerust.

Groet, Kelly

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen