Nieuwsbrief juli 2015 | Eneco Community
vraag

Nieuwsbrief juli 2015

Zo net is deze nieuwsbrief via de mail afgeleverd.
Op zich niets bijzonders, maar ik plaats deze melding, zodat de probleem-ontvangers van nieuwsbrieven dit kunnen controleren.

Voor de zekerheid een link:

https://mail.eneco.nl/2/4/86/8/idtWWa15xPZSEGc0kSyrjiu8pQHMmv8hscjw0BrDcTAkhE5IKtGitJExe-SoEXbwnnRmxZfkWggU4ejaEx982A

6 Reacties

Badge +5
Ik heb 'm ook ontvangen Ton!.....:P;):):S
Ga 'm op m'n gemak nog even doorspitten.
Goed dat je 'm even online zet. Duimpje waard.

Deze week start van de "UPDATE" hoop ik........:?
Yobotje wrote:

Ik heb 'm ook ontvangen Ton!.....:P;):):S
Ga 'm op m'n gemak nog even doorspitten.
Goed dat je 'm even online zet. Duimpje waard.

Deze week start van de "UPDATE" hoop ik........:?

Hoi Theo,

Graag gedaan en blij om te horen dat het bij jou nu ook goed binnen gekomen is!!
Hoewel ik met deze update 3.0 erg blij ben, vind ik het jammer dat door de bekende reden ik nu buiten de boot val en moet wachten op 3.1 in augustus.
De update ronde zal morgen wel rond 15:00 van start gaan!

Echter op dit moment vind ik Toon Zon ff belangrijker en daar heb ik nu bijna 3/4 jaar op gewacht.
Vandaag komt de monteur(se) (hopelijk)............
De koffie staat klaar!!
Badge +5
Ton, het is te hopen dat de afspraken nu eens aangehouden worden.
Yobotje wrote:

Ton, het is te hopen dat de afspraken nu eens aangehouden worden.

Hoi Theo,

Voorlopig is het al 09:45!
De komst was aangekondigd van 08:00 tot 10:00; de koffie is inmiddels al oud.
Ik begin al wat kriebelig te worden.
Uitloop vorige installatie zou nu niet kunnen, maar toch............
Badge +5
Hoi Ton,
Het wordt tijd dat er een onkosten vergoeding in rekening gebracht moet kunnen worden indien men zich niet aan afspraken houdt. Bij de tandarts etc is dat niet anders.
Uiteindelijk moet menigeen kosten maken om een monteur binnen te laten of te woord te staan. Nog los van het feit dat het niet "hoort" om zonder enig bericht weg te blijven of later te komen.
Yobotje wrote:

Hoi Ton,
Het wordt tijd dat er een onkosten vergoeding in rekening gebracht moet kunnen worden indien men zich niet aan afspraken houdt. Bij de tandarts etc is dat niet anders.
Uiteindelijk moet menigeen kosten maken om een monteur binnen te laten of te woord te staan. Nog los van het feit dat het niet "hoort" om zonder enig bericht weg te blijven of later te komen.

Net gebeld om zeker te weten dat ik wel thuis moet blijven......
Ik sta normaal in de planning; ze bellen nog met de monteur om het te checken, afwachten maar weer.....
Maar de planning loopt dus kennelijk toch weer uit; bewust had ik voor de maandagmorgen gekozen.....

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen