Nieuwe klant Eneco | Eneco Community
beantwoord

Nieuwe klant Eneco

  • 1 februari 2016
  • 34 reacties
  • 749 Bekeken


Toon eerste bericht

34 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
ok Thnxs en prettig weekend
Reputatie 4
Badge +4
@T.J.C. Fransen,

We hebben alle producten samengevoegd op 1 account. De betaalwijze voor dit account is ingesteld op acceptgiro. Dit kunnen wij voor je aanpassen, maar je kan het eventueel ook zelf doen via Mijn Eneco. Het bedrag dat op dit moment opentaat, kunnen we niet automatisch meer incasseren. Dit zal je zelf naar ons over moeten maken. Als je wil dat wij de betaalwijze voor je aanpassen, vernemen we graag rond welke datum we de incasso's kunnen doen.
Reputatie 1
Badge +1
Ik zal het uitstaande bedrag overmaken. Wordt het termijnbedrag in de toekomst wel nog aangepast a.d.h.v. het contract dat ik in december heb getekend?
De automatische incasso kunnen jullie aanzetten wat dat was bij een account voorheen al standaard.

BVD
Reputatie 4
Badge +4
@T.J.C. Fransen,

Het termijnbedrag staat op € 116,-. Indien gewenst kan je dit zelf wijzigen via Mijn Eneco. Ik heb de betaalwijze nu voor je aangepast naar automatische incasso.
Reputatie 1
Badge +1
Kan termijnbedrag slechts verlagen met euro 11,00.
Kunt u het termijnbedrag aanpassen conform mijn aanmeldingsovereenkomst?
EUR 732,70 / 12 = 61,00 en dit afronden naar boven naar EUR 80,00.
Dit omdat de zonnepanelen niet zijn verwerkt in het bedrag van EUR 116,00.

KUNT U DE BIJLAGE SVP WEER VERWIJDEREN?

BVD
Let op je privacy!!
Ik zou de bijlage (laten) verwijderen!!
Reputatie 1
Badge +1
Dank je wel Ton. Had ik niet aan gedacht.
Reputatie 4
Badge +4
@T.J.C. Fransen,

Ik heb de bijlage verwijderd en het termijnbedrag voor je aangepast naar € 80,-. Je ontvangt spoedig een bevestiging van deze wijziging.
Reputatie 1
Badge +1
Dank u

Reageer