Nemen jullie me in de maling? | Eneco Community

Nemen jullie me in de maling?

Met alle respect maar dit slaat echt kant nog wal.
Ben niet in de mogelijkheid om jullie te bellen anders had ik het gelijk gedaan.
Ik heb van jullie een brief gekregen waarin jullie mij bedreigen dat me contract of energie toevoer kan worden stopgezet terwijl ik elke maand gewoon me eneco rekening betaal.
Ik zie in me overzicht dat jullie 3x in de maand oktober een bedrag van 20,- hebben toegevoegd , hoe bedoel je ik word ff genaaid hierzo.

Ik betaal elke maand me rekening via dit , via deze site.
1/2 maanden geleden stond ik gelijk op een bedrag na van 20,-
Heb deze niet betaald simpelweg omdat ik in me recht sta en ik ben geen klant bij jullie geworden om jullie te sponseren.

De reden dat jullie deze 20 in rekening hebben gebracht is omdat ik mijn factuur inplaats van op de 20ste de 30ste betaal (10 dagen later)
Jullie springen er gelijk op en komen met allemaal rare , onzinnige en belachelijke kosten.
Het is voor mij beter om eneco met me maandgeld te betalen inplaats van op de 20ste want als ik het betaal op de 20ste kan ik simpwelweg niet leven.
Wat denken jullie hier trouwens mee te maken te hebben dan ?
We hebben het over de zelfde maand! alleen 10 dagen later waar is de logica die jullie gebruiken ??

Dus 1/2 maanden geleden stond ik gelijk op een bedrag van 20 na.
Nu ineens terwijl ik elke maand gewoon me rekening betaal en geen enkele maand over sla ineens op een achterstand van €225.
Wtf zijn jullie aan het doen dan ??

Het is onderhand wel duidelijk dat het jullie totaal niet boeit of mensen vertrekken als klant want die dreigende brief die jullie schrijven terwijl ik elke maand gewoon betaald en de logica die jullie gebruiken ook kant kant nog wal slaat , schijnbaar is heel nederland bij jullie klant , maar ik laat me echt niet behandelen op deze manier dan weten jullie dat ook maar ff.

40 Reacties

Is hier niet sprake van een simpele wijziging die je zelf bij Mijn Eneco kan doorvoeren.
Je kan normaliter bij gebruik van een incasso, die datum aanpassen.
Jij gebruikt dus kennelijk geen incasso, maar dan kan die datum vermoedelijk ook aangepast worden.
Dan voorkom je dus dat je steeds enkele dagen achterloopt, met kosten tot gevolg.

Een moderator zal maandag wel reageren en proberen de zaak met je op te lossen.
Badge +5
Hallo Louis Groos, ging het 9 maanden geleden niet over hetzelfde? Dit zou toch niet nodig zijn lijkt me, dan is de "Toon" die je gebruikt ook niet op z'n plaats of .......:?
Het is weer het bekende verhaal van stapelen van kosten en late actie om het te voorkomen.
Komt bij vele bedrijven voor en de klant voelt zich altijd gemangeld.

In vrijwel alle gevallen is de klant zelf de oorzaak.
Ik heb erkend in dat geval dat het uiteindelijk mijn fout was en de reden daarvoor heb ik ook gegeven , dus dat jullie hiermee aankomen is gewoon triest te noemen.

Ik heb geleerd van van hoe het er toen aan toe ging en mede daardoor betaal ik elke maand mijn rekeningen.
Dan kunnen jullie nu wel denken : als dat zo is wat doe je hier dan ?
Het antwoord is simpel omdat de boetes die eneco oplegt aan mij simpelweg niet (kunnen) kloppen.

Hoe komt het dat ik na mijn eindafrekening (rond eind feb) geen problemen heb gehad met mijn betalingen en nu ineens weer wel? Ik vraag dit omdat ik namelijk elke maand hetzelfde heb gedaan en de rekening die ik binnenkrijg aan het einde van de maand heb voldaan.

Hoe komt het dat eneco mij een boete heeft gegeven van €20 euro terwijl ik het altijd in die zelfde maand betaal?
Hoe komt het dat eneco in de maand oktober mij 2x een boete heeft gegeven van €20 wat betekend €40 totaal?
2 boetes van €20 in 1 maand.

Er is maar 1 opendeur die jullie tegen mij kunnen gebruiken en dat is dat ik 1 maand achterloop sinds feb.
Betekend dat de nota van feb ik heb betaald in maart en die van maart in april en die van april in juni enz.
Dan kunnen jullie nu wel denken : dan heb je genoeg tijd gehad om het in te lopen.
Klopt , maar als ik het niet heb dan heb ik het niet - als ik het had gehad dan had ik het echt wel betaald.

Maar ondanks de opendeuren blijft mijn vraag staan : waarom nu ineens krijg ik er problemen mee en de vorige 9 maanden niet ?
Het antwoord op deze zijn de bizarre en belachelijke boetes jullie mij hebben opgelegd 3x €20 in 2 maanden.
En dat is het hele probleem hier , het probleem is niet dat ik er 1 achter omdat ik ondanks er 1 achterloop ze zien dat ik elke maand (zodra ik me geld krijg) gelijk die rekening betaal.
Het probleem is dat eneco 3x een boete heeft opgelegd in de laatste 2 maanden wat een totaal bedrag is van €60.
En dat begrijp ik niet want waarom nu ineens ?
En waarom 3 in de laatste 2 maanden en de afgelopen 9 maanden geen enkel probleem gehad.

25/10/2015 Eenmalige kostennota € 20,00
Toon details

09/10/2015 Eenmalige kostennota € 20,00
Toon details

08/09/2015 Eenmalige kostennota € 20,00
het is lang verhaal , waar het op neerkomt is dat ik gewoon niet begrijp dat ik al 9 maanden hetzelfde doe en nu ineens problemen krijg. ik begrijp gewoon niet waarom ik 7 maanden lang geen boetes heb gehad en nu ineens wel , 3 in 2 maanden.
Ook jou reactie zegt veel over je zelf. Onder andere het niet willen inzien van de situatie en denken dat je gelijk hebt.......
Ik herken deze situatie, zonder een oordeel over de reden te geven, maar al te goed.

Eigenlijk loopt dit nu bijna 10 maanden en zal als je zelf geen oplossing vindt, allen maar escaleren.
Tien maanden geleden had ik het al over het opschuiven van de betalingsdata.
Dat is nou eenmaal jouw probleem en niet dat van Eneco.

Je zal zien dat er ongetwijfeld wat opeenstapelingen eventueel afkunnen.
Dat gebeurt in gelijkwaardige situaties ook.

Zaak dus om 1 malig 1 maand in te lopen, hoe vervelend ook.
ik wou dat lange verhaal wijzigen of verwijderen omdat het niet op schoot en het enigste wat ik erin wou hebben was deze comment : Ik heb erkend in dat geval dat het uiteindelijk mijn fout was en de reden daarvoor heb ik ook gegeven.

maar kon hem niet meer wijzigen of verwijderen waarschijnlijk omdat ik een bericht erachter aan had geplaats.
was inderdaad niet correct van me om die comment over u te maken.
weet dat u ook alleen maar probeerd te helpen , was geprikkeld over de comments van u en yobotje maar oke , alsnog geen exus om zo te reageren.
Louis Groos wrote:

ik wou dat lange verhaal wijzigen of verwijderen om het niet op schoot en het enigste wat ik erin wou hebben was deze comment : Ik heb erkend in dat geval dat het uiteindelijk mijn fout was en de reden daarvoor heb ik ook gegeven.

maar kon hem niet meer wijzigen of verwijderen waarschijnlijk omdat ik een bericht erachter aan had geplaatst.
was inderdaad niet correct van me om die comment over u te maken.
weet dat u ook alleen maar probeert te helpen, was geprikkelt over de comments van u en yobotje maar oke, alsnog geen excuus om zo te reageren.

Je zit je zelf alleen maar op te winden, door de reacties die je krijgt, terwijl ik met de meeste respect probeer mee te denken, maar ik er uiteraard geen doekjes om heen wind. De oplossing, hoe vervelend ook, heb ik dan ook al gegeven.

Netjes van je dat je je verhaal iets wilde afzwakken; respect daarvoor!! Ik heb meteen wat taalfouten gerepareerd.

Kennelijk valt dat (de reactie van mij) niet in je straatje, dat is jammer, maar straks komt een echte afsluitingsbrief met hoge kosten en daar wordt je echt niet vrolijk van!
En ik denk dat dat alles "de sop de kool niet waard is"!

Dus kom eens tot zinnen en bekijk eens hoe je dit "varkentje wilt wassen"
Badge +5
Hallo Louis Groos, je kunt nu wel weer een ellenlang verhaal opzetten en kritiek op ons hebben maar als je niet op tijd betaald voor wat je wel wilt hebben dan staan daar maatregelen tegenover. Of je wel of niet het geld hebt, helaas is dat niet anders voor niemand.
Niet zeuren dus een dialoog aangaan en afspraken (blijven) nakomen!
Een beknopter bericht is overigens niet verkeerd voor de duidelijkheid van je boodschap.
achja , als ik mensen aanval kan ik het ook terug verwachten dus daar zal ik niet op reageren.
enigste wat ik wel wil toevoegen is dat ik het fout interpreteerde inderdaad over wat u zei , maar zag te laat hoe u het bedoelde.
als ik fout zit dan zit ik fout en dan zal ik dat ook toegeven maar dat heeft niks te maken met afzwakken.
voor wat het waard is , de bedoeling voordat ik deze topic maakte was puur dat ik niet begreep waarom ik ineens zo een brief kreeg en waarom ik die boetes kreeg oplegt nogmaals omdat ik echt al 9 maanden hetzelfde doe.
ik begrijp zelf ook wel dat als ik een brief krijg met een rekening die ik moet betalen dat het me eigen schuld is en dat het mijn verantwoordelijk is - mijn intentie die ik had om het erover te hebben is een beetje uit de hand gelopen , maar goed het is nu eenmaal zo.

Yobotje jou neem ik totaal niet serieus dus kap alsjeblieft met die comments van je.
Dat een klant aanvalt kan begrijpelijk zijn door de situatie waarin hij of zei zit , dat jij dat doet is gewoon onprofessioneel.
Kijk wat je allemaal opschrijft en vooral hoe , snap niet waarom eneco jou toestaat om dit werk te doen om hun forum.
Jij blabla en komt met van alles behalve met een uitleg of een oplssing over de situatie zelf.
Badge +5
Hallo Louis.
Succes!
Louis Groos wrote:

achja , als ik mensen aanval kan ik het ook terug verwachten dus daar zal ik niet op reageren.
enigste wat ik wel wil toevoegen is dat ik het fout interpreteerde inderdaad over wat u zei , maar zag te laat hoe u het bedoelde.
als ik fout zit dan zit ik fout en dan zal ik dat ook toegeven maar dat heeft niks te maken met afzwakken.
voor wat het waard is , de bedoeling voordat ik deze topic maakte was puur dat ik niet begreep waarom ik ineens zo een brief kreeg en waarom ik die boetes kreeg oplegt nogmaals omdat ik echt al 9 maanden hetzelfde doe.
ik begrijp zelf ook wel dat als ik een brief krijg met een rekening die ik moet betalen dat het me eigen schuld is en dat het mijn verantwoordelijk is - mijn intentie die ik had om het erover te hebben is een beetje uit de hand gelopen , maar goed het is nu eenmaal zo.

Hoi Guus,

Op dat eerdere moment vond ik het alleen maar een afzwakking.
Maar je reactie nu kan ik wel waarderen.
Overigens niet inzake @Yobotje, want ook die heeft het beste met je voor.

Maar op je herroeping van zaken zit ik hier niet te wachten, hoor....
Ik ben inmiddels hier wel wat gewend.

Belangrijker vind ik dat je jezelf de spiegel nu ook voorhoud, die ik ook probeerde voor te houden.
En dat hier ook meldt, zouden meerdere moeten doen!

Maar nog belangrijker vind ik wat je morgen een moderator hebt te bieden, want jij en ik weten wat het gevolg kan zijn en dat gun ik niemand!
Je wordt als ware een paria op energie-verbruik/betalings gebied en je komt ook op een zwarte lijst te staan.
Dus even hoppen naar een andere is niet zo gemakkelijk meer!

Denk daar goed over na!
Over wat het gevolg over dit zou kunnen wezen heb ik echt geen idee van.
Weet ook niet wat die zwarte lijst inhoud en dit zou u wel verbazen maar snap ook niet waarom ik er op zou komen.
Mijn gevoel is dat als de moderator dit verhaal zou lezen dat die zou begrijpen hoe dit hele negatieve verhaal is gelopen en waarom het zo is geëindigd.
Geef hier trouwens niemand de schuld van want nogmaals zoals ik daarnet al zei is mijn begin bericht door van alles en nog wat totaal misgegaan met het gevolg dat het meer een soort van vechtwedstrijd werd dan een normaal gesprek.

In mijn vorige topic had ik een gesprek met een moderator en daar liep alles goed mee , normaal en respectvol.
Ondanks dat ik ook in die topic me liet meeslepen door me emotie en verkeerde dingen heb gezegd.
zal niet ze naam noemen maar deze man heeft me toen heel goed geholpen en was dankbaar voor ze hulp.
En nee dit zeg ik niet uit een gevoel van angst (zoals u nu denkt) want deze man weet zelf dat het waar is wat ik nu zeg.

En voor de rest laat ik het hier maar bij want met u ga ik er niet uitkomen en ook niet met Yobotje.
Zal morgen wel zien wat de moderator te zeggen heeft over mij verhaal en of die er uberhaupt wel op gaat reageren.

Zo niet dan moet ik het er maar mee doen zoals het nu is en zelf proberen om met een oplossing te komen.
Je hoeft er ook niet met mij uit te komen.
Wel uiteraard m'n verhaal goed lezen. Ik heb het over de afsluitingsprocedure en het vervolg daarop.
Daar probeer ik je op te wijzen.

Ik zeg dus niet dat je nu al op zo'n lijst staat; heb ik ook geen kennis van, maar weet wel dat die bestaat. Ik denk alleen maar mee.......

Suc6 met een moderator morgen of met het bedenken van je oplossing!
Reputatie 7
Badge +7
Yobotje wrote:

Hallo Louis Groos, ging het 9 maanden geleden niet over hetzelfde? Dit zou toch niet nodig zijn lijkt me, dan is de "Toon" die je gebruikt ook niet op z'n plaats of .......:?

Jammer dat het na 9 maanden weer mis gaat bij @ Louis Groos
ik hoop dat door Eneco voor hem / haar een passende oplossing gevonden kan worden.
(maar dit kan niet blijven voortduren )
en de problemen steeds 9 maanden opschuiven .
daar zal Eneco ook niet mee akkoord gaan.

anders zal @ Louis Groos ,
de 9 maanden geleden voorstellen op het forum door mede forum leden tot hulp aanvaarding van een andere instantie moeten aanvaarden.
voor eigen bestwil.
ander kun je in grotere problemen komen.

mvg,
een mede forum lid
jan
Jvdl : Bedankt voor je/uw bericht (y)

Algemeen : Er zit echt een hoop verschil tussen nu ''de laatse 9 maanden" en mijn vorige topic.
Ik zat toen veel meer in de schulden bij allerlei verschillende instanties en in het is me gelukt zonder schuldhulp verlening om er uit te komen door alles zelf in te lossen en op te lossen , ben daar soort van trots op want het was echt een hoop.

Toen liep ik alleen al bij eneco iets van 500/600 euro achter en wat ook het verschil tussen toen en nu was "gelukkig ben ik daar in veranderd" is dat ik toen niet elke maand me eneco betaalde waardoor de problemen snel erg groot werden.

Was toen niet zo dat ik het niet wou betalen kwam gewoon omdat ik nogmaals veel meer incasso's had enzo bij andere instanties die ik ook moest betalen en een keuze moest maken in wie ik zou en moest betalen.
Ook dit is veranderd ''gelukkig'' veranderd , was een zware tijd maar ben er doorheen gekomen.

Zat op het einde in gevaar met me eneco en het ging bijna erg fout , heb toen een betalingsregeling met een moderator afgesproken die .. erg zwaar was (maar redelijk als ik kijk wat mogelijk was voor eneco kwa eisen)
Ik ben die regeling na gekomen en heb de bedragen betaald die betaald moesten worden.

De reden waarom ik nu een probleem "weer" heb met eneco komt door die 3boetes van €60,- in 2 maanden en doormezelf omdat ik niet die ene maand ben ingelopen in die 9 maanden toen ik daar de tijd voor had.

Wat ik zou willen : Ik kan nogmaals niet telefonisch contact opnemen met eneco omdat ik niet kan bellen (hoe triest dat ook klinkt) het is nu eenmaal ''helaas'' zo.
Ik vraag niet dat eneco mij een speciale behandeling geeft of de boetes verwijderd.
IK zou graag in contact met iemand willen komen die mij kan helpen bij een betalingregeling zodat ik alles kan inlopen binnen een bepaalde tijd zonder dat daar weer boetes boven opkomen , anders is het dweilen met de kraan open en duurt het alleen maar langer om alles te kunnen inlossen.

Als ik me best doe kan ik alles in ong.. 45 dagen inlopen en inlossen.
Ben nog steeds niet in staat om alles in 1 keer te betalen (was het maar zo)

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Mvg Louis Groos
Hoi Louis,

Eigenlijk doe je zelf een soort van voorstel en je hebt dus kennelijk bewezen in het verleden achterstand te kunnen inlopen.
Dan moet er toch wel een opening kunnen zijn.
Vandaag heeft er nog geen moderator gereageerd, maar geen nood, alle topic's en reacties worden gelezen, dus je zal ongetwijfeld aan de beurt komen.
Brandje : Ik zou graag zo snel mogelijk een oplossing vinden voor dit , het leven is al genoeg stressvol (y)
Ik zie dat de moderators inderdaad druk bezig zijn op het forum met beantwoordingen van topics.
Het zou kunnen dat de moderator een punt naar mij wil maken voor de woorden die ik heb gebruikt , door op mijn topic later te reageren dan normaal , dat kan ik begrijpen.

Desondanks geloof ik er wel nog steeds in dat de moderator een comment zal gaan maken op me topic en daar blijf ik rustig op wachten .. (y)
Had net eneco gebeld om tot een oplossing te komen en stond echt met verbazing te luisteren.
Ik leg die man een plan voor (een redelijk plan) en de man kon weinig voor me doen.
Heb hem uitgelegd waarneer ik wat kan betalen en dat alles wordt afgelost voor eind decemeber (45 dagen) en dat ik zelfs in de maand december de nota van december betaal zodat ik gelijk loop (dus ook dat termijnbedrag inloop) die ik nu 9 maanden achterloop.
De man zegt tegen mij dat die een notie kon maken maar dat het weinig verschil maakt.
Kon me niet beloven dat ik geen boetes meer kreeg , ineens wordt afgesloten enz.
Ligt het aan mij of dit te bizar voor woorden?

Ik bel dus netjes op , leg die man een plan/voorstel voor , loop alles in voor het einde van het jaar , en ook dat ik een extra maandbedrag toevoeg zodat ik ook die ben ingelopen en er word gewoon gezegt dat het allemaal maar weinig uitmaakt en dat het betaald moeten worden..

We leven in nederland toch? wat is dit dan ??
Sta echt letterlijk perplex gewoon (y)
Reputatie 7
Badge +6
@Louis

In de maand juli hebben we geen betaling van je ontvangen, hier hebben we diverse herinneringen over gestuurd vanaf augustus. Helaas kan ik nu ook geen uitstel meer geven op het openstaande saldo. Wanneer je door bepaalde omstandigheden een nota niet op tijd kan voldoen, dan denken we graag met je mee, alleen in deze situatie kan ik niets meer voor je betekenen, hiervoor heeft het te lang geduurd voordat je contact met ons opgenomen hebt. Het enige advies dat ik kan geven is om het openstaande saldo zo snel mogelijk te voldoen.
Mijn Bank :

*Bankgegevens verwijderd door moderator*

Eneco forum :

oktober 2015 € 93,00 16 oktober 2015
Periode oktober 2015
Notasoort Voorschotnota
Notanummer 579501792
Notadatum 02/10/2015
Uiterste betaaldatum 16/10/2015
Betalingskenmerk 579501792
Status Nog te betalen
Te betalen € 93,00 (incl. BTW)
Notabedrag € 93,00
Reeds betaald € 0,00

----------------------------

Verhaal : Ik zie dat ik in de maand (juli/07) geen betaling heb gedaan maar ik zie ook dat ik in de maand juni 2 betalingen heb gedaan.
De rest van de maanden heb ik 1 betaling gedaan en geen 2.
Nu klopt het wat u zegt maar de nota van juli zelf heb ik wel gewoon voldaan.
Als ik kijk op het eneco forum dan is mijn laatste termijn die ik achter sta van de maand oktober.

Dusja , ik begrijp (en het is waar) dat ik ( in ) de maand juli zelf geen betaling heb gedaan maar is hier niet sprake van misverstand? nogmaals omdat ik 2 termijnbedragen heb voldaan in de maand (juni/06) inplaats van 1.

Boetes :

Eenmalige kostennota 25/10/2015 € 20
Eenmalige kostennota 09/10/2015 € 20
Eenmalige kostennota 08/09/2015 € 20
Eenmalige kostennota 12/08/2015 € 20

Volgende Jaarnota :

Uw eerstvolgende jaarnota vindt u in de week na 29 februari 2016 in Mijn Eneco.
Reputatie 4
Badge +4
@Louis Groos,

De twee betalingen die je in juni hebt gedaan zijn verrekend met de termijnbedragen voor mei en juni. Op dit moment staan de termijnbedragen van oktober en november open + 3 x incassokosten van € 20,-
Heb eneco 2x gebeld om door te geven wanneer ik wat kan betalen en meer dan me best doen kan ik ook niet.
Dus ik zal betalen wat ik heb doorgegeven op de afgesproken datums en zal wel zien (omdat ik simpelweg geen andere keuze heb) of eneco dit acceptabel vind.

Maarja , zal je net vandaag zien op de datum dat ik wat zal overmaken dat het tegen zit.
(Ook nog eens de eerste keer dat ik dit meemaak met me storting van toeslagen)

"Betaling toeslagen vindt later vandaag plaats
gepubliceerd: 20-11-2015, 08:45

Wegens een storing vindt de uitbetaling van toeslagen later dan gebruikelijk plaats. De uitbetaling vindt wel vandaag plaats maar later op de dag dan normaal gesproken.

U hoeft niets te doen. Aan de telefoon kunnen wij niet meer voor u doen. Daarom is bellen overbodig.

Voor wie?
Voor iedereen met een toeslag.

Wat doen we voor u?
We zorgen dat u uw toeslag ontvangt.

Wat kunt u nog doen?
U hoeft niets te doen."

www.belastingdienst.nl
Ik heb in de laatste 50 dagen een totaal van €250 overgemaakt waarvan €60 bestond uit 3 verschillende boetes van €20 elk.
Dus 2 termijnbedragen + 3 boetes.

Ik kreeg van de week weer een bericht dat jullie alweer dreigen met een incasso bureau.
Heb betaald wat ik zou betalen op 1 termijnbedrag op 20-12 na , had me vergist toen ik doorgaf dat ik in decemeber 2 termijnbedragen zou overmaken , terwijl ik januari bedoelde vanwege kerst enzo.
Heb overigens wel gewoon 1 termijnbedrag overgemaakt op 28-12 ( voor dat ik jullie brief kreeg )

Deze maand maak ik de termijnbedragen over van december en januari.
Wanneer ik dat heb gedaan heb ik alle termijnbedragen overgemaakt die ik moest overmaken en lopen we weer gelijk.
Dan komen in februari en dan kan ik gewoon de maand februari betalen , en heb ik alles ingelopen voor dat ik mijn eindafrekening krijg eind februari.

Zonder problemen , maar jullie maken gewoon letterlijk problemen. Jullie creeren ze telkens , dat ik achterloop is mijn fout en verandwoordelijkheid , maar de snelheid waarmee jullie met boetes komen is echt letterlijk te bizar voor woorden , hetzelfde geldt voor de dreigende brieven die jullie vaak sturen , alsof ik maanden lang niet heb betaald , of dat ik een totaal bedrag van 1000 euro achterloop ofzo , mensen ff serieus .. we hebben het hier over 1 termijnbedrag waar jullie telkens boetes op boetes boven op gooien.

Vorige maand heb ik weer een nieuwe boete van jullie gekregen , denk je dat het geld op me rug groeit ofzo ? denk je nou echt dat als ik me termijnbedrag niet kan betalen omdat ik dat geld niet heb , dat al die boetes die jullie me geven me meer motiveren ofzo ? of dat jullie denken hoe meer boetes hoe sneller die voortaan zal betalen? denken jullie nou echt dat heel me leven draait om eneco ofzo?
denken jullie nou echt dat mensen alleen maar en altijd eneco voorang kunnen geven op hun andere rekeningen? kan wel door blijven gaan maar wordt en ergewoon moedeloos van , echt bizar hoe jullie je eigen gedragen voor 1 termijnbedrag , het is echt nogmaals te bizar voor woorden allemaal.

En nog iets , ik heb nu een nieuwe boete van €40,- gekregen , waar wat ... wtf .. hoe komen jullie ineens op €40? jullie geven het allemaal wel erg makkelijk hoor , fucking bizar gewoon .. echt een WOW momentje telkens.

Ik betaal deze maand me 2 termijnbedragen , die 40 kan ik niet missen dus betaal ik niet , dan zullen jullie wel weer met een dreigbrief komen en nogmaals een boete er boven op , yoh .. vindt het wel goed allemaal.

Als ik me eindafrekening krijg en volledig heb voldaan + plus die boetes dan stap ik over naar een andere energie leverancier.

mvg Louis Groos.
Wil je je houden aan de huisregels!!
De taal die je gebruikt is namelijk niet toegestaan!

Lees ook dit even:

http://www.telegraaf.nl/dft/geld/consument/21690547/__Energiebedrijven_weren_mensen_met_schulden__.html

Dat je zou willen overstappen is begrijpelijk, maar dat kan ik jouw situatie knap lastig zijn.
Borg/zwarte lijst enz namelijk

http://kassa.vara.nl/nieuws/energiebedrijven-weren-risicoklant-met-waarborgsom

http://www.geldenrecht.nl/artikel/2013-07-15/energiemaatschappijen-weren-zwakke-betalers

Dus houdt rekening met een waarborgsom...............!!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen