Missende windbonus Creditnota | Eneco Community
vraag

Missende windbonus Creditnota

Reputatie 5
Badge +6
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 525 reacties
Hi Eneco,

Afgelopen maandag heb ik de melding ontvangen over de windbonus.
Deze was 24 euro, echter zie ik nog geen creditnota in Mijn Eneco, en ook in de mail zat geen creditnota.

Wanneer komt deze creditnota?

Mvgr,

5 Reacties

Normaal zou je deze in de 3e week maart binnen moeten hebben. Hier heb ik zelf nog geen melding cq email over de windkrachtkorting ontvangen. Was vorig jaar ook al rommelig gegaan en na melding op het forum werdt het ineens uitbetaald?.
Reputatie 5
Badge +6
Ik heb dus afgelopen maandag de 18e een email ontvangen, maar de creditnota is nergens te bekennen.

//

Uw windkrachtkorting over 2018

We hebben afgesproken: hoe harder het waait, hoe hoger de korting die u van ons ontvangt tot het einde van uw contract. In 2018 waaide het gemiddeld met 3,4 meter per seconde. Uw korting bedraagt daarom € 24. U ontvangt uw windkrachtkorting eind maart op uw rekening.
//

Vorige keer heb ik ook al aangegeven, stuur de creditnota gelijk met de mail, dan voorkom je vragen, en nu weer hetzelfde.
Reputatie 5
Badge +6
Creditnota ontvangen. Echter word er nu zonder te vragen verrekend met mijn termijnnota. Ben benieuwd of dat goed gaat 2 dagen voor de incasso.

Verzoek om het verschil over te maken.
Nee, dat mogen jullie incasseren, zoals altyd.

Gaat dit niet goed.dan storneer ik.
Reputatie 7
Badge +8
Juan wrote:

Creditnota ontvangen. Echter word er nu zonder te vragen verrekend met mijn termijnnota. Ben benieuwd of dat goed gaat 2 dagen voor de incasso.

Verzoek om het verschil over te maken.
Nee, dat mogen jullie incasseren, zoals altyd.

Gaat dit niet goed.dan storneer ik.

Terugbetaling worden altijd als eerste verrekend met eventuele openstaande bedragen.
Reputatie 5
Badge +6
Eneco spreekt zichzelf tegen. Nu hebben ze het toch overgemaakt. Top! Incasso kan dus gewoon doorgaan

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen