Mail met de mededeling " Uw variabel tarief is gewijzigd per 1 januari 2015" foutje bedankt! | Eneco Community
vraag

Mail met de mededeling " Uw variabel tarief is gewijzigd per 1 januari 2015" foutje bedankt!

• 16 januari 2015
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 678 reacties
Eneco moet toch wat zorgvuldiger hun klantenbestand bijhouden want ik krijg een mail dat mijn variabel tarief per 1 januari 2015 is gewijzigd......fout, want ik heb een vast contract!

Het lijkt erop alsof er geen controle is wanneer deze mails verzonden worden, slordig en onnodig.

Mijn advies aan deze afdeling, controleer voordat er een mail gestuurd wordt!

Stansat:?

4 Reacties

Hoi Stan,

Ik verdedig Eneco niet hoor, maar.............
Is jouw contract soms pas afgesloten?

Zo niet dan is het een storende fout!

Je weet zulke bulkpartijen zijn vaak al eerder geselecteerd en lopen qua actualiteit altijd achter.
Reputatie 4
Badge
Hoi Stansat,

Heel vervelend en slordig inderdaad. Jij hoorde deze inderdaad niet te krijgen. Je contract is ook niet onlangs gewijzigd, dus daar kunnen we de schuld niet aangeven. Ik heb het nagevraagd en spijtig genoeg stond jij in de mailinglijst nog als 'klant met variabele overeenkomst', vandaar dat jij deze e-mail hebt ontvangen. Gelukkig is dit niet bij een grote groep klanten het geval, het is een incident geweest, helaas maakte jij wel onderdeel uit van dit incident 😉 Ter geruststelling: verder staat alles juist in ons systeem,

Groet Martijn
Hoi Stan,

Gelukkig maar een incident en weer hersteld.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Stansat,

Heel vervelend en slordig inderdaad. Jij hoorde deze inderdaad niet te krijgen. Je contract is ook niet onlangs gewijzigd, dus daar kunnen we de schuld niet aangeven. Ik heb het nagevraagd en spijtig genoeg stond jij in de mailinglijst nog als 'klant met variabele overeenkomst', vandaar dat jij deze e-mail hebt ontvangen. Gelukkig is dit niet bij een grote groep klanten het geval, het is een incident geweest, helaas maakte jij wel onderdeel uit van dit incident 😉 Ter geruststelling: verder staat alles juist in ons systeem,

Groet Martijn

Bedankt Martijn,

Tja kan gebeuren, vast contract was al vanaf 15-10-2014, zand erover.....

Stansat🆒

Reageer