Maandbedrag laten berekenen | Eneco Community
vraag

Maandbedrag laten berekenen

• 10 juni 2016
  • 4 reacties
  • 537 Bekeken

Hallo Eneco!

Ik zou graag een tussentijdse check doen van het maandbedrag / voorschot wat ik betaal, tot mijn verbazing is een dergelijke berekening niet mogelijk via mijn Eneco...

Echter zie ik dat het via het forum wel kans als je je standen doorgeeft, de huidige standen (10-06-'16) zijn:

Elektra 1: 63229
Elektra 2: 63979
Gas: 32376,514

Graag hoor ik jullie advies en hoe ik ongeveer uitkom op basis van deze standen aan het einde vd looptijd!

Mvg,
Mark !

4 Reacties

Hoi Mark,

Je hebt dat zeker telefonisch aan de klantenservice gevraagd?

Want Eneco biedt dat hier op het forum inderdaad altijd aan.
Zelf adviseer ik dat altijd bij nieuwe klanten of als je pas op een nieuw adres woont.

Kan een behoorlijke bijbetaling schelen.

Een moderator zal straks je verzoekje lezen en je een terugmelding geven.
Hoi Brandje,

Bedankt voor je snelle reactie! Nee, ik heb niets gevraagd aan de klantenservice, mijn vorige leverancier bood een online tool waar je je standen kon invoeren en dan kon je regelmatig checken hoe je ervoor stond en uitkomt op de jaarafrekening.

Kon de functionaliteit bij Eneco niet vinden dus gezocht op het forum en zag idd dat Eneco dat kan doen als je het hier doorgeeft, ik zie de reactie van Eneco wel tegemoet.

Groetjes,
Mark !
Hoi Mark,

Oké duidelijk; misschien krijgen wij ook ooit nog eens zo'n tool, maar het probleem zit er in dat als er aangepast moet worden, dan zal een moderator handmatig de nieuwe waardes moeten pushen voor Toon.

Danielle is nu online, dus die zal ongetwijfeld straks de berekening voor je maken.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Mark,

Op basis van deze meterstanden kan het termijnbedrag naar 26 euro aangepast worden. Dus ga vooral zo door :-)

@ Brandje
Bedankt voor je support!

Groet, Audrey

Reageer