Link naar betalingsregeling werkt niet? | Eneco Community
beantwoord

Link naar betalingsregeling werkt niet?

• 26 maart 2019
  • 10 reacties
  • 471 Bekeken

De link naar de betalingsregeling werkt niet!
icon

Beste antwoord door Erica 27 maart 2019, 14:46

@eneco010 goed dat je dit aangeeft. Ik heb met jou meegekeken en het klopt dat de link niet werkt. Dit komt omdat je als klant alleen zelf een regeling kan inzetten als het gaat om het afbetalen van een jaar- of eindnota. Ik kan wel een regeling inzetten voor jou. Ik mag de totale achterstand opdelen in maximaal twee termijnen. Zal ik dit voor je regelen?
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@eneco010 goed dat je dit aangeeft. Ik heb met jou meegekeken en het klopt dat de link niet werkt. Dit komt omdat je als klant alleen zelf een regeling kan inzetten als het gaat om het afbetalen van een jaar- of eindnota. Ik kan wel een regeling inzetten voor jou. Ik mag de totale achterstand opdelen in maximaal twee termijnen. Zal ik dit voor je regelen?
Ja graag!
Reputatie 5
Badge +5
@eneco010 geregeld. De bevestiging komt jouw kant op. Het gaat om twee termijnen van 81,50 euro. Dit wordt op de 26ste van april en de 26ste van mei geincasseerd naast de reguliere maandtermijnen.
Goede dag,

Ik zou graag een betalings regeling willen treffen en in mijn Eneco kan ik dat niet zien. Ik zou graag voor de openstaande nota's een regeling willen. Wegens financiële problemen heb ik het niet kunnen betalen
Vandaar dat ik het niet heb kunnen betalen.

Ik hoor graag hoe het verder kan.

Met vriendelijke groeten,

R, Jhorai
Reputatie 7
Badge +5
@R. Jhorai

Goed dat je hierover contact met ons opneemt. Op het moment staan er 3 nota's open van in totaal €469 (inclusief €40 incassokosten). In hoeveel termijnen kan dit bedrag betalen?

Groet, Denise
Ik zou graag van het maximale termijn gebruik willen maken om dat ik niet veel in een keer kan aflossen
Reputatie 1
Badge
@R. Jhorai , helemaal duidelijk. Ik kan het bedrag voor je verdelen over 6 termijnen van 78,17 euro per maand. Dit bedrag komt bovenop je normale termijn. Wat dit precies is kan ik nu niet zeggen, omdat jouw jaarnota binnen nu en 3 weken komt.

Ben je het hiermee eens? Dan maak ik dit voor je in orde.

Groet, Bianca
Jah dat is helemaal goed.
Reputatie 7
Badge +5
@R. Jhorai

Afgesproken, je ontvangt hier binnen 24 uur een bevestiging van per e-mail.

Groet, Denise
Oke , dankjewel

Groet, Jhorai

Reageer