Krijg ik een boete bij het omzetten van mijn contract? | Eneco Community
beantwoord

Krijg ik een boete bij het omzetten van mijn contract?

Badge
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 9 reacties
Hoi ik heb slimmemeters gekregen en ben overgestapt naar 4jaar toon.
Maar me huidige contract loopt nog tot 2018.
krijg ik nu een boete .de verkoper heeft niks gezegd .zoja dan annuleer ik het.
icon

Beste antwoord door Danielle 16 augustus 2015, 12:55

@Rene2015,

Welkom op onze Community!
Je krijgt uiteraard geen boete doorberekend. Het vorige contract was inderdaad nog niet voorbij, maar omdat je een nieuw contract hebt afgesloten, laten we die boete gaan. Vandaar ook dat mijn collega er telefonisch niets over gezegd heeft, omdat het niet van toepassing is.
Fijn he? 😃

Bekijk origineel

9 Reacties

Badge
Bedankt Danielle voor je antwoord
Kijk dat is weer een goed bericht, wat ik eigenlijk ook verwachtte!
Reputatie 7
Badge +6
@Rene2015,

Welkom op onze Community!
Je krijgt uiteraard geen boete doorberekend. Het vorige contract was inderdaad nog niet voorbij, maar omdat je een nieuw contract hebt afgesloten, laten we die boete gaan. Vandaar ook dat mijn collega er telefonisch niets over gezegd heeft, omdat het niet van toepassing is.
Fijn he? 😃
Reputatie 7
Badge +7
Rene2015 wrote:

de verkoper heeft niks gezegd .zoja dan annuleer ik het.

wie was trouwens de verkoper ???

ik zou mijn Energie zaken zelf regelen direct met de energie leverancier van mijn keuze
en niet met een ( aanname ) verkoper aan de deur of telefoon
Tsjonge zeg dit gaat moeizaam.
Oké je zat bij Eneco en je bent bij Eneco gebleven en hebt simpelweg voor einde looptijd een nieuw contract genomen.

Dan hangt het er van af of Eneco ivm je oude contract 'schade' lijdt ivm reeds ingekochte energie.
Het lijkt mij dat ze bij een blijvende klant zeer soepel zijn.

Dus zal je de reactie van een moderator moeten afwachten om exact te weten waar je aan toe bent.
Badge
nee ik zit al me hele leven bij eneco remu puem .
Je zegt jawel............
Dus je zat hiervoor bij een andere leverancier, dan zal je ongetwijfeld van die andere leverancier een boete krijgen.
Badge
jawel alleen ik heb nu een ander contract genomen bij eneco .tijdens mijn lopende contract een duurdere en langer. 4 jaar toon ipv 3 jaar eco vast
Voordat je een contract voor 4 jaar met een Toon bij Eneco, zat toen NIET bij Eneco?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen