Kosten nieuw jaarcontract | Eneco Community
beantwoord

Kosten nieuw jaarcontract

• 26 juni 2017
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Ik ben nu net 1 jaar klant en krijg het nieuwe maandelijkse voorschot meegedeeld: €151,-, dat is €1812 per jaar. Als ik mij via het huisnummer van de buren op jullie site aanmeld vragen jullie voor hetzelfde gebruik €1755,12 per jaar en doe ik het via de site van de consumentenbond (vergelijkingssite), dan kost het mij € 1541,00 per jaar, ook geleverd door Eneco.
Graag uw advies.
Roelof Koekoek
icon

Beste antwoord door Danielle 26 juni 2017, 12:13

@R. Koekoek,

Wat gaat de tijd snel! 1 jaar klant alweer. ;)
Het termijnbedrag is een voorschot en voordat de jaarnota werd opgemaakt betaalde je €131 per maand. Je kunt het beter baseren op het jaarverbruik wat op de afgelopen jaarnota staat, om zo een beter beeld te krijgen in de jaarlijkse kosten.
Daarnaast heb je een forse korting gekregen toen je klant werd. Het is onmogelijk voor ons om je die korting elk jaar te geven. Vandaar dat er verschil ontstaat op verschillende sites, omdat daar weer wel een korting is meegenomen, wat in jouw geval niet van toepassing is.
Graag doen wij je een nieuw aanbod met juiste berekening. Vind je het goed als we telefonisch contact met je opnemen?
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@R. Koekoek,

Wat gaat de tijd snel! 1 jaar klant alweer. ;)
Het termijnbedrag is een voorschot en voordat de jaarnota werd opgemaakt betaalde je €131 per maand. Je kunt het beter baseren op het jaarverbruik wat op de afgelopen jaarnota staat, om zo een beter beeld te krijgen in de jaarlijkse kosten.
Daarnaast heb je een forse korting gekregen toen je klant werd. Het is onmogelijk voor ons om je die korting elk jaar te geven. Vandaar dat er verschil ontstaat op verschillende sites, omdat daar weer wel een korting is meegenomen, wat in jouw geval niet van toepassing is.
Graag doen wij je een nieuw aanbod met juiste berekening. Vind je het goed als we telefonisch contact met je opnemen?
Dat is prima.
**********48.
Op 27-6 ben ik aanwezig van 9.30 uur tot 10.45 uur (daarvoor bij de tandarts, daarna dagje uit).
Of 28-6 na 12.00 uur. Maile mag ook: **************

****verwijderd door moderator
Niet slim om op een openbaar forum je privacy gevoelige info te vermelden.
Daar moet je een privé bericht aan de moderator voor gebruiken.

Tip, je hebt nog 31 minuten om je bericht aan te passen.

Je loopt anders het risico dat kwaadwillenden je met spam bestoken.
Reputatie 7
Badge +6
@R. Koekoek

Dank, ik heb het doorgegeven aan mijn collega's. Er wordt spoedig contact met je opgenomen.

Reageer