Kosten na verhuizing | Eneco Community

Kosten na verhuizing

• 9 februari 2013
  • 2 reacties
  • 336 Bekeken

Veel moeilijkheden met de verhuizing van .
!7-September de woning over gedragen aan Havenstede de meter standen waren toen electra 1-18044  electra 2-17884  gas-6495  water548
al die maanden dat we nu op wonen is alles van de giro af geschreven op adres Meeuwensingel

2 Reacties

Reputatie 3
Badge
Verander (binnen een uur) even je topic, moderators weten waar je woont en ivm privacy lijkt me dit niet handig.

Geef ook even aan welke stappen je geprobeerd hebt. Ik neem aan dat dit niet je eerste poging is om het op te lossen. 🙂 de moderators hier proberen wel hun best te doen dus ga er vanuit dat dit probleem ook opgelost wordt.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo dostendorf,

Ik heet je graag welkom op ons forum. Ik heb een apart topic voor je aangemaakt omdat je vraag niet thuis hoort in het topic over Mijn Eneco. Daarnaast heb ik je privé gegevens uit het bericht verwijderd omdat het niet aan te raden is (en niet toegestaan is volgens onze huisregels) om die gegevens op het forum te plaatsen. Wij als moderators zien je klantnummer staan omdat dit gekoppeld is aan het account van Mijn Eneco.

Voor het oude adres hebben we de leveringsovereenkomsten per 7 januari 2013 beëindigd. Dit is gebeurd nadat een andere energieleverancier de levering voor dit adres per die datum overnam. Kennelijk is deze overname niet terecht, omdat je zoals je aangaf in september 2012 al verhuisd bent. Wij hebben over de verhuizing per september 2012 geen bericht ontvangen. Op 27 januari 2013 hebben we de eindnota voor het oude adres in orde gemaakt, naar aanleiding van de 'overname' door een andere leverancier. Uit de aantekening van de telefoongesprekken die je de afgelopen tijd met ons gevoerd hebt, maak ik op dat we je hebben geadviseerd om de energieleverancier die je ten onrechte aangemeld heeft, te benaderen. Zij kunnen de overname annuleren zodat wij de eindnota kunnen aanpassen. In hoeverre heb je contact gehad met de betreffende leverancier?

Als je niet weet welke leverancier verantwoordelijk is voor de onterechte overname, kun je dit informeren bij de netbeheerder Stedin. Zij zijn te bereiken via 088 896 3963 (bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur).

Per 4 februari 2013 leveren we energie aan het nieuwe adres. Ik ga ervan uit dat er op dit adres geen onduidelijkheden zijn?

Ik verneem graag van je.

Groet, Kelly

Reageer