Klachtenformulier werkt niet, dus dan maar hier de klacht | Eneco Community
vraag

Klachtenformulier werkt niet, dus dan maar hier de klacht

  • 13 april 2015
  • 31 reacties
  • 1862 Bekeken


Toon eerste bericht

31 Reacties

Beste Eneco,

We hebben de jaarafrekening ontvangen en hierop staat nu 20 euro aanmaningskosten op vermeld. Ondanks ik u dit meerdere malen heb verzocht, heb ik nog steeds geen kopieen van brieven ontvangen waarin de herinneringen en aanmaningen zijn vermeld. Ik zal deze rekening in zijn geheel voldoen maar ik accepteer geen enkele aanmaningskosten die worden berekend over aanmaningskosten. Het begint vervelend te worden want ik zie helemaal niets terug van de zorgplicht die u als bedrijf heeft. Ik vraag om informatie en het enige wat ik zie en vastleg elke week is geen reactie op mijn berichten..........
Beste Eneco,

Nu ontvangen we eindelijk via email aanmaningen. Helaas is na het bekijken van de nota niet duidelijk wat eenmalige kosten zijn. Ik heb al eerder aangegeven dat we niet meer bereid zijn om aanmaningskosten op aanmaningskosten te betalen. Na de betaling van het eind bedrag in december was daarmee de kous afgelopen. Nu staat er voor 120 euro aan eenmalige kosten open terwijl wij voor de betaaltermijn van de eindnota,, waar 1x aanmaningskosten op stond verwerkt, op tijd hebben betaald. Een klacht indienen kan niet want jullie webformulier is KAPOT! Is dit jullie service?
Trouwens ook nu hebben wij nooit een brief ontvangen via de post.
Reputatie 5
Badge +3
Hi Jennifer76,

Ik kan me goed voorstellen dat je bezwaar maakt tegen de extra kosten. Ik heb 100 euro aan onterechte kosten in mindering gebracht op het openstaande saldo van 120 euro. De resterende aanmaningskosten van 20 euro zijn wel terecht. Je hebt namelijk de periode maart 2015 ongeveer 4 weken na de vervaldatum betaald. Omdat deze kosten nog niet betaald zijn, zijn er kosten over kosten berekend. Onze excuses hiervoor.

Wil je ervoor zorgen dat we de betaling van 20 euro nog van je ontvangen?

Groet, Audrey
Op de eind afrekening stond al 20 euro aan aanmaningskosten en die zijn betaald.
Opnieuw ontvangen wij een bericht met aanmaningskosten welke weer zijn opgelopen tot 60 euro. Ik blijf maar aangeven dat we met de jaarafrekening al de aanmaningskosten hebben betaald en er is ons in dit forum al meerdere keren aangegeven dat de rest is gecorrigeerd. Ik ben nu al maanden bezig en helaas kunnen we niet weg naar een ander omdat jullie voor stadsverwarming de het alleenrecht hebben in Utrecht. moet dit dan echt voor de geschillencommissie komen voordat het opgelost wordt? Jullie beloven dingen maar komen deze op een of andere manier niet na. Het is gewoon vermoeiend om met Eneco te communiceren maar we hebben helaas geen keus omdat we niet weg kunnen.........

Reageer