Je nota digitaal | Eneco Community

Je nota digitaal

• 18 april 2012
  • 10 reacties
  • 1804 Bekeken

Ontvang jij je nota nog iedere maand per post? Eneco wil dat graag per e-mail doen! Nota’s per e-mail sturen is een stuk duurzamer dan papieren nota's. Het scheelt enorm veel papier. Bovendien is het gratis.
Er verandert verder niets aan de betaalwijze. Alleen aan de manier waarop je je nota ontvangt. Je kunt je nota nog steeds betalen zoals je gewend bent, of dat nu met een overschrijfkaart, internetbankieren of iDeal is.
Geef eenvoudig je keuze voor e-mail aan via Mijn Eneco.

10 Reacties

Ontvang jij je nota nog iedere maand per post? Eneco wil dat graag per e-mail doen! Nota’s per e-mail sturen is een stuk duurzamer dan papieren nota's. Het scheelt enorm veel papier. Bovendien is het gratis.
Er verandert verder niets aan de betaalwijze. Alleen aan de manier waarop je je nota ontvangt. Je kunt je nota nog steeds betalen zoals je gewend bent, of dat nu met een overschrijfkaart, internetbankieren of iDeal is.
Geef eenvoudig je keuze voor e-mail aan via Mijn Eneco.

Bij het aanvragen van de digitale nota ontving ik een mailbericht om mijn keuze te bevestigen. Beide linkjes in dit bericht om aan te klikken ter bevestiging werken niet!!! Hoe krijg ik dit nu geregeld???
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Frank,

Wat vreemd dat de linkjes in de e-mail niet werken. Ik heb het probleem voorgelegd aan een websitebeheerder met de vraag om dit probleem voor je op te lossen. Ik kom er nog op terug!

Groeten, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
@Frank
Het probleem met de linkjes die niet werken moet opgelost zijn. Als je nu opnieuw de betaalwijze aanpast naar iDeal moet het goed gaan. Ik hoor graag van je of het gelukt is.
Ook ik heb aangegeven via iDeal te willen betalen. Beide links in het daarop ontvangen e-mail bericht werken niet! Vervoigens krijg ik nu een reminder per e-mail,
"Wij hebben u in een e-mail gevraagd deze wijziging van uw betaalwijze te bevestigen. Dit heeft u tot op heden nog niet gedaan. Om alsnog de wijziging van uw betaalwijze te bevestigen kunt u op de volgende link klikken........."
En ook deze link werkt niet!? Er staat nog een mogelijkheid in deze mail:
"Werkt bovenstaande link niet, ga dan naar http://www.eneco.nl/validatieonlinenota en vul hier uw e-mailadres en validatiecode in" Als ik hierop klik kom je uit bij: https://mijn.eneco.nl/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ook na het inloggen nergens een mogelijkheid te vinden om een validatiecode in te vullen?
Reputatie 5
Badge +3
@Alex
Bedankt voor je bericht. Er was vorige week inderdaad een probleem met de linkjes in de bevestigingsmail. Als het goed is, is dat probleem nu verholpen. Sorry voor het ongemak maar wil je via Mijn Eneco nog een keer de betaalwijze aanpassen naar iDeal? Je ontvangt dan opnieuw een bevestigingsmail met daarin een nieuwe link. Ik hoor graag of het nu wel lukt!
Waar precies (in mijn eneco) bevindt die optie zich ?
Reputatie 6
Badge +1
Waar precies (in mijn eneco) bevindt die optie zich ?

Hallo giorgos, welkom op dit forum.

Ik weet niet welke optie jij in mijneneco bedoeld met jou vraagstelling.

Maar als je ingelogd bent in mijneneco.....dan het volgende :
Als het gaat om veranderen van je voorkeursbetaaldatum en betaalwijze dan kun je dat vinden onder het tabblad uw klantgegevens.
Als het gaat over het aanpassen van het voorschotbedrag, dan kun je dit vinden onder het tabblad uw termijnbedrag.
Als het gaat over de nota en jaarnota dan is dit allemaal te vinden onder het tabblad uw nota. Je kunt daar verder klikken op nota's of onder aan het scherm verder naar betaaloverzichten.

ik hoop dat ik je wat verder geholpen hebt. Zo niet horen we het hier graag van je.
Ik bedoel hoe precies ik mijn digitaal (ipv papieren) nota kan activeren.
Hoi giorgos,

Ik heb van de week een email gehad, omdat ik ook net de jaarnota gas heb gehad.
In deze Email zat een link om deze keuze te maken.
Standaard zet Eneco de nota op digitaal.
Maar als Kelly dit bericht leest, zal je ongetwijfeld het meteen voor je regelen.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo giorgos,

Welkom op ons forum. Alleen wanneer je betaalt via automatische incasso of iDeal, ontvang je de nota's digitaal. Je betaalt nu nog via acceptgiro en dan ontvang je de nota's nog steeds per post.

Als je wilt, kun je de betaalwijze wijzigen via Mijn Eneco onder 'Uw klantgegevens'.

Weet je zo voldoende?

Groet, Kelly

Reageer