Jaarrekening nog niet ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Jaarrekening nog niet ontvangen

Waarom is mijn jaarrekening er nog niet?
Hij zou 28 maart online komen??

Groetjes,
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 16 april 2015, 14:08

@Ramdedovic, je jaarnota is inmiddels zichtbaar in Mijn Eneco. Groet Martijn

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 4
Badge
Beste Ramdedovic,

Hartelijk welkom op onze Community en goed dat je je vraag hier stelt. Ik help je uiteraard van harte verder. Heel vervelend dat je jaarnota nog niet verschenen is, deze is inderdaad vertraagd. De reden is mij onduidelijk, want je standen zijn wel bekend bij ons. Ik ga er alsnog voor zorgen dat je je jaarnota spoedig ontvangt. Ik verwacht dat deze uiterlijk vrijdag zichtbaar is in Mijn Eneco.

Groet Martijn
ook ik heb mijn jaarrekening nog niet ontvangen
heb ook al meerdere malen gebeld.
wat nu?
verder zie ik bij week 9 een heeeeeel hoooooooog verbruik bij gas en elektra.
Reputatie 4
Badge
Beste Pluijms,

Bedankt voor het stellen van je vraag. Vervelend dat je jaarnota nog niet gemaakt is. Ik heb alsnog een verzoek ingediend zo spoedig mogelijk voor je jaarnota te zorgen. Ik verwacht dat deze uiterlijk maandag klaarstaat.
Qua verbruik op Mijn Eneco (want daar doel je op neem ik aan): kun je een printscreen maken en deze sturen naar webcare@eneco.com t.a.v. 'Martijn', dan kijk ik er even naar. Je hoeft je echter geen zorgen te maken, het gaat uiteindelijk om je verbruik op je meter.

Groet Martijn
Reputatie 4
Badge
@Ramdedovic, je jaarnota is inmiddels zichtbaar in Mijn Eneco. Groet Martijn
Maar ik kan miet meer in mojneneco

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen