Jaarrekening en stadsverwarming | Eneco Community

Jaarrekening en stadsverwarming

• 4 januari 2013
  • 1 reactie
  • 813 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Hallo , ik snap er niks van . Ik had contract 3 jaar vastgelegd prijzen.
Me termijn bedrag was 134 euro.
Sinds me contract heb ik maanden vastgezeten in detentie en in kliniek.
Geen verbruik neem ik aan.Wel kreeg overgebruik van 350 euro .
Ik heb alles betaald.
Nu dit jaar weer , ben in detentie geweest  en ik had defect aan me stadsverwarming , kwam geen warmte uit.
Mampay service heeft alle leidingen vervangen recent nog en nu doet alles weer, maar ik kreeg vanaochtend de jaar af rekening van weer 350 euro overgebruik .
En termijnbedrag verhoogd naar 196 euro.Nou hoe kan dit dan  ? Ik verbruik haast nooit ? Ben nooit thuis  haast ,kan dat bewijzen , en me stadverwarming heeft nooit gewerkt tot sinds kort , bewijs woning bedrijf en service mampay. Waarom krijg ik van die achterlijke spook rekeningen ? Ja en alles is goed opgeschreven hoor vd meterstand. Wat kan ik doen , want ik voel iets klopt grondig hier niet .Kunnen hun of enco niet komen onderzoeken ?

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Ryan,

Welkom op ons forum.

Ik kan me voorstellen dat de bijbetaling vragen bij je oproept, omdat je vaak perioden niet thuis bent geweest. Het is voor ons moeilijk in te schatten of het berekende verbruik overeenkomt met je woon- en leefsituatie. Ik zie wel dat we de jaarnota gebaseerd hebben op werkelijke standen van 10 december 2012.

Helaas hebben we geen werkelijke standen van 2011. We hebben de standen toen geschat. Ik kan dus wel inzien wat je tussen 2010 en 2012 verbruikt hebt, maar niet hoe dat zich exact verhoudt tot je persoonlijke situatie.

Ik neem graag contact met je op om de nota's en het bekende verbruik met je te bespreken. Als je dat op prijs stelt, stuur me dan even je telefoonnummer en het tijdstip warop je te bereiken bent via een privé bericht.

Groet, Kelly,

Ps: ik heb je bericht verplaatst naar het topic 'Servicevragen' om het forum overzichtelijk te houden.

Reageer