Jaaroverzicht oud Eon-klant | Eneco Community
vraag

Jaaroverzicht oud Eon-klant

Al oud Eon-klant zou ik graag mijn laatste jaaroverzicht (2017) ontvangen. De omgeving van mijn Eon zijn helaas niet meer te bereiken. Hoe moet ik dit aanvragen?

17 Reacties

Gewoon hier!
Een moderator regelt het morgen voor je.
Reputatie 5
Badge +2
Welkom op onze Community, @N.Versnel!

Jij bent op zoek naar de laatste jaarnota?

Groet, Vincent
Reputatie 5
Badge +2
Brandje wrote:

Gewoon hier!
Een moderator regelt het morgen voor je.

We zijn er tot 21:00 uur @Brandje!
Als er tijd is proberen we hier de boel ook in de gaten te houden.

Ivm de drukte zitten we tegenwoordig met z'n tweetjes achter de knoppen ;-)
Ik sluit zo af, dus fijne avond nog.
Jazeker dat weet ik, maar ik dacht toen ik m’n reactie plaatste dat gaat ‘t vanavond niet meer worden.
Dus goed hoor!??????Toppie!!
Nog net op de valreep! Fijne avond??
VincentN wrote:

Welkom op onze Community, @N.Versnel!

Jij bent op zoek naar de laatste jaarnota?

Groet, Vincent

Dank! Ik ben idd opzoek naar de laatste nota.
Groet, Natalie
Reputatie 5
Badge +3
@N.Versnel,

Bedankt voor jouw reactie! Ik heb de laatste jaarnota bij E.ON per e-mail verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Voor eventuele vragen raad ik je aan niet van de e-mail gebruik te maken maar deze bijvoorbeeld hier te stellen.
@Rodney, bedankt voor de snelle service!
Reputatie 5
Badge +3
@N.Versnel,

Tot je dienst, mooi weekend gewenst! 😉
Beste,

Kunnen jullie wij de facturen en jaaroverzicht van 2017 toe sturen per e-mail.

Ik weet niet of het mogelijk dat alle oude e-on facturen in de nieuwe eneco webportal kunnen komen.
Mocht niet mogelijk zijn kan dan op een later tijdstip al mijn facturen en jaaroverzichten aangedragen worden?

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Arian
Ik wil graag in mijn oude eon gegevens om mijn verbruik over al die jaren nog eens na te kijken. 24-4-2018, is onze laatste eindafrekening ontvangen. Wij zijn toen bij eon weggegaan. Ik kan niet meer bij mijn gegevens
Reputatie 5
Badge +3
karintroch wrote:

Ik wil graag in mijn oude eon gegevens om mijn verbruik over al die jaren nog eens na te kijken. 24-4-2018, is onze laatste eindafrekening ontvangen. Wij zijn toen bij eon weggegaan. Ik kan niet meer bij mijn gegevens

Hoi @karintroch,

bedankt voor je bericht. Helaas is het niet meer mogelijk om in te loggen op EON. Is het anders een idee om de jaarnota's te bekijken waarin je het verbruik op terugziet?

Groet, Audrey
Audrey wrote:

karintroch wrote:

Hoi @karintroch,

bedankt voor je bericht. Helaas is het niet meer mogelijk om in te loggen op EON. Is het anders een idee om de jaarnota's te bekijken waarin je het verbruik op terugziet?

Groet, Audrey

Beste Audrey, is het mogelijk dat je de jaarnota's als pdf naar mijn e-mail adres verstuurd ? Dit zou ik erg op prijs stellen.

Vriendelijke groet
Reputatie 5
Badge +3
karintroch wrote:

Audrey wrote:

karintroch wrote:

Hoi @karintroch,

Groet, Audrey

Beste Audrey, is het mogelijk dat je de jaarnota's als pdf naar mijn e-mail adres verstuurd ? Dit zou ik erg op prijs stellen.

Vriendelijke groet

Goedemorgen @karintroch,

Jazeker! Wil je hiervoor het klantnummer bijwerken in jouw profiel?

Groet, Audrey
Audrey dit is mijn oude klantnummer, xxxxx, bedankt
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je snelle reactie @karintroch,

Je hebt het klantnummer openbaar vermeld. Ik heb dit verwijderd, omdat in strijd is met onze huisregels. Beschik je nog over een Eneco klantnummer die we eerder hebben gecommuniceerd?

Groet, Audrey
Nee dat heb ik niet, ik was net bij Eon weg voordat het overgenomen werd door eneco
Reputatie 5
Badge +3
karintroch wrote:

Nee dat heb ik niet, ik was net bij Eon weg voordat het overgenomen werd door eneco

Hi,

Oei, dat maakt het wat lastiger. Wil je mij dan via een privébericht het rekeningnummer sturen?

Groet, Audrey

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen