beantwoord

Jaarnota's E.ON

Beste Klantenservice,

Ik was zojuist op zoek naar mijn gegevens van EON van de tijd dat ik daar mijn energie afnam tot het door Eneco overgenomen werd. Helaas kwam ik er achter dat de web omgeving niet meer voor mij beschikbaar is. Ik heb van 2015 tot nu energie en gas bij EON afgenomen.
Kunt u mij misschien de jaar nota's alsnog toe sturen?
Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Johan Visser
icon

Beste antwoord door DeniseMR 6 december 2018, 08:26

@JohanVisser123

De jaarnota van 2016 & 2017 heb ik zojuist per mail naar je verstuurd. De jaarnota van 2018 (die je in de loop van deze maand ontvangt) zal geheel in Eneco stijl zijn, maar wel met alle verbruiksgegevens van het afgelopen jaar.

Groet, Denise

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Johan,

De toegang tot de oude E.On omgeving is een tijdje aangehouden maar intussen niet meer, helaas.
Ben je op zoek naar alle nota's of alleen de laatste?

Groet, Vincent
Hallo Vincent,

Dat klopt inderdaad, helaas is deze melding in de spambox terecht gekomen en kwam ik er tot mijn verbazing achter dat ik een nieuwe energieleverancier heb gekregen. Ik ben op zoek naar de jaar nota over 2016 en 2017. Daarnaast ben ik benieuwd naar hoe mijn jaar nota van 2018 eruit gaat zien aangezien een deel hiervan onder regie van E.On was en ik nu een jaarnota van Eneco ga ontvangen.

Groet Johan
Reputatie 7
Badge +4
@JohanVisser123

De jaarnota van 2016 & 2017 heb ik zojuist per mail naar je verstuurd. De jaarnota van 2018 (die je in de loop van deze maand ontvangt) zal geheel in Eneco stijl zijn, maar wel met alle verbruiksgegevens van het afgelopen jaar.

Groet, Denise
Ik heb de mail niet gelezen dat de toegang tot de E.On omgeving nog maar tijdelijk was en dat de gegevens niet worden overgenomen op MijnEneco. Wel zou ik graag nog mijn meest recente jaarnota van E.On nog willen zien, heb deze in een eerder stadium niet gedownload. Ik las volgens mij hier, dat jullie dat bij iemand anders hebben gedaan, wil wil graag vragen of jullie dat ook bij mij willen doen.

met vriendelijke groet,

Maarten
Reputatie 7
Badge +4
@Maarten C S

Welkom op de Eneco Community!

De jaarnota komt jouw kant op per mail.

Groet, Denise
Super dankjewel!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen