Jaarnota onjuist | Eneco Community

Jaarnota onjuist

Reputatie 5
Badge +6
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 524 reacties
Hoi Eneco,

Vandaag mijn jaarnota gehad, echter zijn er een paar dingen die niet kloppen.

1. Verrekende termijnbedragen, 13,05 eur, terwijl er 22,63 geïncasseerd is. 1x 4,95, en 1x 16,78. Er is te weinig verrekend.

2. Jullie brengen het nieuwe termijnbedrag in mindering op de jaar nota (4 eur)
terwijl ik van jullie terugkrijg (ook komend jaar) dus ben ik het er niet mee eens dat jullie 4 eur inhouden op mijn teruggaaf. Eigenlijk zouden jullie mij elke maand 10 euro moeten betalen. En nu houden jullie 4 euro in. En waarom 4 euro? Het Toon abo is 3,50.

3. Jullie hebben verrekend tegen 0,092 ct, volgens mij mis ik hier de belastingen, die krijg je bij salderen toch ook terug? ik kom op 100 euro aan teruggelevering, en jullie op 43 euro

4. Ik heb mijn installatie aangemeld, en bevestigd gekregen in december 2015. Er zou dan toch tegen de tarieven incl. belasting moeten verrekend worden?

5. En er is geen onderscheid gemaakt, tussen hoog en laagtarief teruglevering, ook niet bij het verbruik.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +6
@Juan

Ik sluit dit topic je hebt dezelfde vraag in een ander topic gesteld , ik stel voor dat we daar verder gaan.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen