Jaarnota in termijnen | Eneco Community
beantwoord

Jaarnota in termijnen

• 8 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 274 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
mijn termijnbedrag is van 67 euro naar 99 euro gestegen en moet bijbetalen, circa 265 euro. Ik wil graag mijn jaarnota in termijnen betalen. Liefst 50 euro per maand, bovenop de termijnbedrag. Graag verwacht ik een positieve reactie op mijn verzoek.

met vriendelijke groeten,

kocak.
icon

Beste antwoord door Danielle 8 augustus 2018, 12:03

@O. Kocak,

Welkom hier! Jammer van het bij te betalen bedrag. De totale uitkomst is €364 en daar tref ik een regeling over voor 7 termijnen, zodat je uitkomt op €52 per termijn. Ik bevestig dat per e-mail. Wel staat er nog 1 termijnbedrag open die je z.s.m. kunt voldoen. Via Mijn Eneco kun je dat gemakkelijk via iDEAL regelen, dan is alles verder in orde.
Weet je zo voldoende?
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@O. Kocak,

Welkom hier! Jammer van het bij te betalen bedrag. De totale uitkomst is €364 en daar tref ik een regeling over voor 7 termijnen, zodat je uitkomt op €52 per termijn. Ik bevestig dat per e-mail. Wel staat er nog 1 termijnbedrag open die je z.s.m. kunt voldoen. Via Mijn Eneco kun je dat gemakkelijk via iDEAL regelen, dan is alles verder in orde.
Weet je zo voldoende?
Dat vind ik prima! Dank voor de snelle reactie ; )
om het openstaande bedrag te voldoen, ontvang ik per maand een acceptgiro aan daaraan maak ik mijn termijnbetaling. Heb de acceptgiro nog niet ontvangen en betaal op de 24’ste van de maand elke maand.
Reputatie 5
Badge +3
Hi @O. Kocak,

Bedankt voor je reactie. Meer info over de nog openstaande nota en hoe deze te voldoen, buiten het bedrag van de regeling, kun je terugvinden in Mijn Eneco. Ik zie dat hiervoor vandaag een account is aangemaakt en vertrouw er dan ook op dat dit zal lukken.

Heb je hier toch nog vragen over? Stel ze gerust!
Ja het gaat wel lukken, Dankje !

Reageer