Jaarnota en termijnbedrag | Eneco Community
beantwoord

Jaarnota en termijnbedrag

• 29 december 2014
  • 32 reacties
  • 867 Bekeken

Toon eerste bericht

32 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Sander,

Ik heb ze voor je verwerkt en het verzoek ingediend je jaarnota op te maken. Dit kan enige dagen duren i.v.m. de netbeheerder die ze definitief moet vaststellen. Fijn weekend.

Groet
Hallo bij mij staat ook de 29ste als datum maar nu nog geen nota... ook het termijnbedrag is nog niet bekend...
Hallo bij mij staat ook de 29ste als datum maar nu nog geen nota... ook het termijnbedrag is nog niet bekend...

Er staat altijd bij "rond om".
Dus nog even geduld en de nota zal online staan.
Wie weet morgen al...........
Bedankt voor je reactie. Iemand via facebook checkt het even.
Beste tonskidutch,

De beste wensen en hartelijk bedankt voor je bericht. Vervelend dat de jaarnota voor onduidelijkheid heeft gezorgd. Ook ik zie de teruglevering niet terug op je jaarnota. Ik ga dan ook een correctie voor je aanvragen en kom hier hopelijk maandag bij je op terug. Excuses voor het ongemak. Groet Martijn

weet je al wat meer Martijn?
Reputatie 4
Badge
Hoi tonskidutch,

Ik heb inmiddels een terugkoppeling gekregen. Bij ons is namelijk niet bekend dat je teuglevert. Je hebt je wel aangemeld bij energieleveren.nl? Het lijkt er namelijk op dat de meter niet goed geregistreerd staat. Om hier duidelijkheid over te krijgen hebben we een verzoek ingediend bij de netbeheerder. We wachten nog op hun terugkoppeling. Om het een en ander te bespoedigen wil ik je verzoeken een foto van je meter te maken waarop duidelijk staat dat er 4 telwerken zijn. Deze foto kun je sturen naar onlineservice@eneco.nl t.a.v. 'Martijn'. Excuses voor het ongemak.

Groet Martijn
Reputatie 4
Badge
Hoi tonskidutch,

Ik heb inmiddels contact gehad met netbeheerder Liander in verband met je teruglevering. Zij geven aan dat ze jou een e-mail hebben gestuurd met daarin een link om je standen door te geven, zodat het aangepast kan worden (dus met teruglevering). Ik begrijp dat je deze mail nooit gezien hebt? In dat geval verzoekt Liander mij aan jou door te geven dat je contact met hen moet opnemen om telefonisch je standen door te geven. Pas als het daar verwerkt is, kunnen wij tot een correctie overgaan. Mijn excuses voor deze wellicht omslachtige manier, maar dat is de enige wijze waarop ik het voor elkaar kan krijgen. Zodra je je standen hebt doorgegeven, laat het mij dan even weten (eventueel via privébericht), dan dien ik een nieuw correctieverzoek in.

Groet Martijn

Reageer