Jaarnota en termijnbedrag | Eneco Community
beantwoord

Jaarnota en termijnbedrag

• 29 december 2014
  • 32 reacties
  • 868 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste,

Ik zou rond de 28ste een jaarnota ontvangen.
Nu heb ik hem nog niet, kan natuurlijk komen omdat het zondag was.

Maar ik zie in Mijn Eneco al wel een nieuw termijnbedrag wat mij aan de lage kant lijkt.

Waarop dat bedrag is gebaseerd kan ik nog niet zien omdat de jaarnota er nog niet is.
Gaat er iets mis, of moet ik gewoon geduld hebben?
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 29 december 2014, 17:16

Beste Darkrain en Jan Smit, hartelijk bedankt voor jullie berichten. Het loopt inderdaad niet goed bij jullie, zowel qua verschijndatum van de jaarnota als het vaststellen van het termijnbedrag. Inmiddels heb ik dit opgepakt en binnen enkele dagen ontvangen jullie een jaarnota met daarop tevens het correcte termijnbedrag. Excuses voor het ongemak.

Groet Martijn
Bekijk origineel

32 Reacties

Badge
Termijnbedrag staat bij mij op € 3,50 dat klopt dus ook niet
Reputatie 4
Badge
Beste Darkrain en Jan Smit, hartelijk bedankt voor jullie berichten. Het loopt inderdaad niet goed bij jullie, zowel qua verschijndatum van de jaarnota als het vaststellen van het termijnbedrag. Inmiddels heb ik dit opgepakt en binnen enkele dagen ontvangen jullie een jaarnota met daarop tevens het correcte termijnbedrag. Excuses voor het ongemak.

Groet Martijn
Reputatie 1
Badge
@MartijnvdV

Bedankt voor je uitleg en genomen acties.

Ik zie de jaarnota wel verschijnen.

Alvast een goed 2015 gewenst!
Reputatie 4
Badge
@darkrain, uiteraard geen dank en vanzelfsprekend ook een fijne jaarwisseling!

Martijn
Badge
Ok bedankt MartijnvdV ik wacht het af
Reputatie 4
Badge
@Jan Smit, bij het uitlezen van de gasstand krijgen wij een foutmelding, voor elektriciteit is het wel goed gegaan. Ik verzoek je vriendelijk even de stand via deze weg aan mij door te geven zodat we de jaarnota kunnen maken. Bedankt alvast.

Groet Martijn
Reputatie 4
Badge
@darkrain, voor jou geldt hetzelfde, bij het uitlezen van gas krijgen we een foutmelding. Ik verzoek ook jou dus via deze weg mij de gasstand door te geven.

Groet Martijn
Badge
de Gasstand is 640
Reputatie 4
Badge
Hoi Jan Smit, bedankt, we gaan deze stand verwerken, zodra goedgekeurd ontvang je zeer spoedig je jaarnota.

P.S: aan de netbeheerder is doorgegeven dat we een foutmelding kregen bij het uitlezen van de gasstand. Als het een eenmalige storing betreft, is er niets aan de hand, mocht het ergens anders aan liggen activeren zij hem weer op afstand.

Groet Martijn
Reputatie 1
Badge
Gasstand 357!

Het viel mij ook al op dat er al een paar dagen geen gas meer doorkomt...
Reputatie 4
Badge
@darkrain, bedankt. We gaan deze standen verwerken en de jaarnota volgt z.s.m. Fijne jaarwisseling.

Groet Martijn
Reputatie 1
Badge
Vanochtend de jaarnota ontvangen, met helemaal juiste meterstanden en dankzij @MartijnvdV ook een kloppend nieuw termijnbedrag.

Ik ben er helemaal blij mee, top service!
Badge
Ik heb nog steeds niets binnen gekregen, en het termijnbedrag staat nog steeds op € 3,50

darkrain heb jij het vandaag binnen gekregen of gisteren 31-12-2014 ?
Reputatie 1
Badge
Vanochtend rond 6.24 uur.
Badge

Bedankt vreemd hier is nog niets binnen
snap van de hele jaarnota geen bal meer van ik heb zonnepanelen maar ik moet wel meer gaan betalen in de maand,en ik kan nergens weervinden wat ik terug heb geleverd
Reputatie 6
Badge +1
snap van de hele jaarnota geen bal meer van ik heb zonnepanelen maar ik moet wel meer gaan betalen in de maand,en ik kan nergens weervinden wat ik terug heb geleverd

wij kunnen deze vraag , niet voor jou beandwoorden op dit moment. Wij als forumleden (klanten) hebben geen inzicht in jou gegevens en een moderator werkt vandaag ook niet.
Advies: hou je vraag even in de gaten op dit forum. Krijg je morgen in de loop van de dag geen responce van een moderator stuur hij of zij ( Mike, MartijnvDB of Kelly een Pb tje. Even op de foto klikken en dan zie je rechts staan stjuur een pb bericht.)

Dat jou terug levering niet staat vermeld is namelijk erg vreemd. Ik weet dus ook niet ofdat je de zonnepanelen hebt aangemeld en wat voor een meter je hebt ( met verschillende telwerken, of een terug draaiende mete bv) maar ik zou even een wachten op een reactie morgen en dan gaat het best goed komen.
De panelen zijn wel aangemeld,ik heb een overzicht van 10-12-14 waarbij staat Elektriciteit
Teruglevering 245 kwh en dat vind ik niet weer op de eindaf rekening
Reputatie 6
Badge +1
Dan gaat er iets niet goed en zal dat morgen door een moderator worden opgepakt. Hou het even in de gayen. Heb je smorgens niets gehoord dan een pbtje sturen.
Badge

Bedankt vreemd hier is nog niets binnen

Vandaag 2 januari 2015 is hier de eindnota ook binnen
Alles klopt bedank
Reputatie 4
Badge
@Jan Smit en @darkrain, allereerst de beste wensen en fijn dat alles nu goed staat.

Groet Martijn
Reputatie 4
Badge
Beste tonskidutch,

De beste wensen en hartelijk bedankt voor je bericht. Vervelend dat de jaarnota voor onduidelijkheid heeft gezorgd. Ook ik zie de teruglevering niet terug op je jaarnota. Ik ga dan ook een correctie voor je aanvragen en kom hier hopelijk maandag bij je op terug. Excuses voor het ongemak. Groet Martijn
Reputatie 3
Badge
Mijn maandbedrag staat nu op 0,00 het gekke is dat toon hier ook van uit gaat.
Dat terwijl ik verwacht een euro of 200 tot 300 te moeten betalen dit jaar.
Mijn jaarnota stond trouwens op 31 december 2014.
Reputatie 4
Badge
Hoi Sander83,

Ook bij jou gaat er helaas iets niet goed bij het uitlezen van de standen. Zou je mij voor de zekerheid de standen willen doorgeven zodat ik, ondanks een eventuele storing, de jaarnota voor je kan aanvragen. Als dat is gebeurd, wordt ook automatisch je termijnbedrag aangepast.

Groet Martijn
Reputatie 3
Badge
Martijn,

Dit zijn mijn huidige standen.

E1 749
E2 472
G 259

En indien nodig de standen van mijn oude meters toen ze eraf gehaald waren op 26-5-2014.

E1 70936
E2 33324
G 921

Met vriendelijke groet,

Sander

Reageer