Jaarnota betalingsregeling

Hoe kan ik een betalingsregeling starten voor de jaarnota?

82 Reacties

Reputatie 2
Badge +4
E. van Gemert,

Goed dat je de weg naar onze Community hebt gevonden! 🙂

Een betalingsregeling kan je hier met ons treffen. In hoeveel termijnen wil je het bedrag betalen?
ik wil ook graag een betalingsregeling
Dit gaat over de jaarnota van 2015 ter info voor u
in 12 termijnen graag
Reputatie 2
Badge +4
@E. van Gemert,

Dat is mogelijk! Het bedrag staat op dit moment echter als betaald, we hebben vandaag opdracht gegeven om het van jouw rekening te incasseren. Ik adviseer je om het bedrag te storneren en het bij ons te melden zodra dit in orde is. We zetten de regeling dan graag voor je in het systeem.
Reputatie 2
Badge +4
@Airmen,

Welkom op onze Community!

Ik zie dat we deze maand een jaarnota voor je hebben gemaakt. Ook in jouw geval staat het bedrag op dit moment als betaald. Je kan het storneren en ons even informeren zodra dit is gebeurd. Wil je dan gelijk aangeven in hoeveel termijnen je wil betalen? Dan zetten we de regeling voor je in het systeem.
@EvavdZ,

Goedemorgen, het bedrag is nog niet van mijn rekening geschreven. En om één of andere reden (waar ik nog steeds niet achter ben) lukt het jullie al een jaar niet om de factuurbedragen af te schrijven, ondanks dat het rekeningnummer klopt. Ik maak dus zelf elke maand het bedrag naar jullie over.
Ik verwacht dan nu ook niet dat het bedrag van de jaarnota wordt afgeschreven. Wanneer kan de regeling in gang worden gezet? Mvg E van Gemert
Reputatie 2
Badge +4
@E. van Gemert,

Op dit moment staat het bedrag nog als betaald. Ik hou het in de gaten en voer een regeling in zodra het mogelijk is. Je ontvangt dan een schriftelijke bevestiging van de regeling.
bij voorbaat dank!
Goedemiddag ik wilde de jaarnota 2015 graag in 12 maanden betalen bvd
Reputatie 4
Badge +6
@Airmen

Ik heb een betalingsregeling voor je ingevoerd voor 12 maanden, je ontvangt hier een schriftelijke bevestig van.
Ik kan nu 150 euro overmaken, kan ik voor de openstaande nota's een betalingsregeling aanvragen?
Reputatie 2
Badge +2
Hoi H.A.S. Titaley,

Het is helaas niet mogelijk om je een betalingsregeling aan te bieden. We treffen namelijk alleen betalingsregeling over een jaar- of eindnota.

Groet, Audrey
Hallo Eva,

Inmiddels heb ik per mail bericht gehad dat de jaarnota niet is afgeschreven. Kunnen jullie dan nu de betalingsregeling starten? Bvd!

Gr. Eddy
Reputatie 2
Badge +2
Hoi E. van Gemert,

De betalingsregeling is al van start gegaan. Het termijnbedrag van maart 2016 van 246 euro is gestorneerd en de acceptgiro van april 2016 met als notadatum 6 april 2016 is al naar je verstuurd. Wil je de maand maart 2016 de nota van april 2016 met de je eerste aflossing zo spoedig mogelijk naar ons overmaken? Hiermee voorkom je dat de betalingsregeling komt te vervallen.

Groet, Audrey
@Audry,

De nota van maart heb ik inmiddels overgemaakt, april volgt nog.
Ik heb geen acceptgiro ontvangen en ben ook niet op de hoogte van mijn eerste aflossingsbedrag......
Reputatie 2
Badge +2
@ E. van Gemert,

We hebben een acceptgiro gestuurd met de hoogte van 355,31 euro. Dit is je termijnbedrag van april 2016 met je eerste aflossing van 109,31 euro. Zal ik dit anders naar je e-mailen?
@Audrey,

Graag per mail. Ik heb geen enkele post van jullie ontvangen. En ook online vind ik hier niks over terug.
Reputatie 2
Badge +2
@ E. van Gemert,

Ik heb dit zojuist per e-mail naar je verstuurd.
Mail correct ontvangen, hartelijk dank ! 🙂
Werkt dit nog? Zijn allemaal oude berichten.
Ik wil namelijk ook een regeling treffen.
Reputatie 4
Badge +6
Beste L.M.C. Moonen,

Welkom op de community, dit werkt zeker nog. In hoeveel termijnen wil je de jaarnota betalen?

Groet,

Folkert
sorry, maar ik heb het al telefonisch geregeld
groetjes L. Moonen
Reputatie 4
Badge +6
@L.M.C. Moonen

Geen probleem, goed om te horen dat het geregeld is!
Hi, ik zou graag een betalingsregeling treffen voor mijn jaarnota, is dit mogelijk? Met vriendelijke groet, robbert

Reageer