Jaarnota | Eneco Community
beantwoord

Jaarnota

• Komt hier vaker (level 8)
  • 12 reacties
Ik zou mijn Jaarnota rond de 28e van oktober ontvangen alleen tot op heden niks gekregen of gehoord van jullie.

Hoe zit het hiermee?
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 13 november 2014, 14:41

Beste sgm86,

Hartelijk bedankt voor je bericht en uiteraard van harte welkom op ons forum. Mijn excuses dat de jaarnota nog niet gemaakt is. Ik heb direct een verzoek ingediend hier alsnog voor te zorgen. Ik verwacht dat de jaarnota morgen zichtbaar is in Mijn Eneco.

Groet Martijn
Bekijk origineel

117 Reacties

Reputatie 4
Badge
Beste sgm86,

Hartelijk bedankt voor je bericht en uiteraard van harte welkom op ons forum. Mijn excuses dat de jaarnota nog niet gemaakt is. Ik heb direct een verzoek ingediend hier alsnog voor te zorgen. Ik verwacht dat de jaarnota morgen zichtbaar is in Mijn Eneco.

Groet Martijn
Net gecheckt op mijn Eneco alleen nog niks is bekend....
Martijn schreef ook "ik verwacht"; ik denk dat het dan morgen wel zichtbaar zal zijn.
Je mag de standen straks wel goed controleren, want als de nota later komt dan verwacht, dan is er kennelijk iets aan de hand; bv geen standen doorgekregen enz

Nog een tip:
Is de nota geschat dan kan je altijd meteen de juiste standen doorgeven en een correctienota vragen.
Maar wie weet loop ik op de zaak vooruit en is er niets aan de hand.
De standen heb ik netjes op tijd doorgegeven...
We zullen het zien.
De standen heb ik netjes op tijd doorgegeven...
We zullen het zien.

Oké; je hebt dus domme meters; net als ik vorige maand; nou dan kan er verder qua standen niets meer mis gaan.
Hahaha ja domme meters helaas geen toon
Hahaha ja domme meters helaas geen toon

Oké domme meters dus. Zo worden ze hier in het spraak gebruik mou eenmaal genoemd, zodat we van elkaar weten waar het over gaat. Is helemaal niet erg.

Je schrijft 'helaas' geen Toon. Die kan je gratis krijgen door een meerjarig contract af te sluiten.
Let op ik ben geen Toon verkoper; ik weet alleen maar wat de prettige voordelen van een Toon zijn!
Laten we eerst even de Jaarnota bekijken want die staat nog steeds niet online.
En wij zijn van plan volgend jaar te verhuizen daarom wacht ik nog even met toon.
Laten we eerst even de Jaarnota bekijken want die staat nog steeds niet online.
En wij zijn van plan volgend jaar te verhuizen daarom wacht ik nog even met toon.

Duidelijk en als de nota nu niet online staat dan zal dat vannacht wel gebeuren als de computers hun werk doen.
Hele mooie beloftes van Eneco maar tot op heden nog steeds geen jaarnota op mijn Eneco.
Nu maar ook even zien of jullie de juiste meterstanden hebben gekregen en gebruikt en geen schatting. Gelukkig heb ik de standen ook opgeschreven.
Geen paniek!
Ze vergeten je echt niet.
Kan iemand van Eneco mij vertellen hoe het zit dat ik nog geen jaarnota heb we zijn inmiddels weer een paar dagen verder na het verstrijken vorig week vrijdag.
Reputatie 4
Badge
Beste sgm86, er zat helaas een kink in de kabel met betrekking tot het verwerken van je elektrastanden. Dit probleem is inmiddels opgelost, je standen zijn verwerkt, maar we wachten nop op goedkeuring van je netbeheerder. Vandaar dat je jaarnota, anders dan ik voorspeld had, nog niet dit weekend klaar stond. Je kunt de jaarnota in ieder geval deze week tegemoet zien. Mijn excuses voor de vertraging.

Groet Martijn
Hoe zit het met de jaarnota want heb tot op heden nog niks ontvangen?
Hallo Eneco,

Allemaal leuk en aardig nu elke week maar beloven maar niks nakomen waar blijft die jaarnota?
Reputatie 4
Badge
Hoi sgm86,

Ook mij verbaast dit zeer, ik ga er gelijk weer achteraan. Mijn collega liet namelijk vorige week nog weten dat de standen vastgesteld zijn en doorgaans duurt het dan een paar dagen totdat de jaarnota is gemaakt.

Groet Martijn
Reputatie 4
Badge
Hoi sgm86, hoe vervelend ook, na ons laatste verzoek is dit niet goed doorgekomen bij de netbeheerder. De reden is mij onbekend. We hebben de standen nu uiteraard nogmaals doorgegeven en hoewel ik na mijn eerdere bericht voorzichtigheid betracht, verwacht ik je jaarnota nu toch echt deze week. Groet Martijn
Reputatie 6
Badge +2
bij mij staat rond 28nov ontvang u de jaarnota
ben benieuwd of die op tijd is ????
Waarom niet?
Bij mij stond rond de 28 oktober de rekening klaar en enkele dagen lag de nota op de mat........
Gezien de meldingen hier gaat het wel eens fout, maar er gaan natuurlijk velen, velen, gewoon goed.
Reputatie 4
Badge
@Brandje, ik vind dat een goede aanvulling. Helaas gaat het inderdaad weleens mis om uiteenlopende redenen: bijvoorbeeld als standen niet goed zijn doorgekomen, door geen goede verwerking bij ons of de netbeheerder of simpelweg een systeemstoring. Ik denk wel dat het zaak is niet uit het oog te verliezen dat het bij 99,9 procent van de klanten wel gewoon gaat. Neemt overigens uiteraard niet weg hoe vervelend en rottig het is als de jaarnota bij jou niet op tijd klaar staat. Ik probeer het dus ook zeker niet te bagateliseren, maar hoop wel een reëel beeld te schetsen ;-)

Groet Martijn
Precies Martijn!
Dat wordt wel eens vergeten dat alleen een diegenen die het forum kennen en waarbij het fout gaat hier een vraag daarover komt.
Dan lijkt het net dat het relatief vaak fout gaat en dat is natuurlijk niet zo.
Een ieder die het treft is natuurlijk niet leuk.

Dus het e.e.a. even relativeren is ook een goede zaak!
Tuurlijk fouten kunnen altijd gebeuren dan klopt helemaal
Oké maar deze week kan ik hem verwachten?
Reputatie 4
Badge
Hoi sgm86,

Bedankt voor je begrip. Ik hou het immer voor je in de gaten. Als de jaarnota morgen nog niet klaarstaat, ga ik andere wegen bewandelen. Groet Martijn
Reputatie 6
Badge +2
vandaag 28nov zou ik mijn jaarnota krijgen
en je raad het al nu om 8:55hr staat deze natuurlijk nog niet in mijn eneco ???
mijn gevoel wordt dus waarheid geen jaarnota op 28nov
waarschijnlijk mag ik ook gewoon nog 2 weken wachten pffff
betalen wel op tijd altijd maar als je wat terugkrijgt moet het altijd langer duren nooit op tijd eens
Reputatie 4
Badge +4
Kan het een incident zijn? Ik heb ook een bericht gekregen dat mijn jaarnota op 28 november zou komen. Had hem gisteren al in Mijn Eneco! Dus bij mij wel keurig op tijd zoals het hoort.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen