Jaarnota | Eneco Community
vraag

Jaarnota

Zojuist ontving ik een email met de vraag om de meterstanden door te geven. Dat heb ik gedaan. Vervolgens krijg ik bericht dat ik een bedrag terug gestort ga krijgen, omdat ik teveel betaald heb. Fijn natuurlijk! Maar ik zie ook dat daar het eerst volgende termijnbedrag (april) voor af gehaald is. Echter stappen we over naar een andere leverancier, dus zou ik dat termijnbedrag natuurlijk helemaal niet hoeven betalen. Hoe gaat dit verder in z'n werk? Wordt het toch afgeschreven....? En ik neem aan dan ook terug gestort weer....? Ik hoor dat graag.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +4
@Marleen goed dat je dit vraagt. Wanneer je overstapt terwijl je net de jaarnota hebt gehad kan de kostenspecificatie zorgen voor vraagtekens. Op een jaarnota wordt standaard de eerst volgende termijn meegenomen. Dit wordt niet teruggedraaid. Je ontvangt dus nu het tegoed na verrekening met de termijn van april. Zodra de overstap rond is ontvang je van ons een eindnota, dit binnen maximaal 6 weken na afmelding. Op deze eindnota wordt de termijn van april verrekend tegen het laatste restje verbruik.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen