Jaarnota | Eneco Community

Jaarnota

Badge
ik betaalde in 2018 493,00 euro voor de eind afrekening als ik nu een berekening maak op mijn Eneco kom ik op 690,00 euro uit bij gas en licht kom word met honderden euro aan bonus belooft aan nieuwe klanten en de vaste klanten kunnen doodvallen ik betaal met IDEAL l moet nog 2,50 euro per maand voor betalen maar ik stap ook mooi over naar een andere energie maatschappij

4 Reacties

Tja zo zit dat nu eenmaal in elkaar in het energie weteldje😢😏

Overigens zal je bij andere leveranciers ook merken, net als bij vele andere bedrijven, dat daar ook extra administratie kosten aan verbonden zijn.
Badge
extra administratie kosten hoe bedoel je maar bij gaslicht .com het zelfde gebruik geen 690.00 euro maar 512,00 euro
Badge
https://www.energie-aanbiedingen.com/energie-aanbieding/eneco/garantieprijs-cashback/ daar staat bij ook voor klanten van Eneco waar het contract is afgelopen bel ik naar Eneco voor informatie zeggen ze tegen mij dat ik op de website van.energie-aanbiedingen.com informatie moet vragen en daar vragen wel vijf mensen aan iemand van de website is het ook voor klanten van Eneco is en dan word er ja gezecht
Logisch de aanbieding is exclusief alleen online aftesluiten.

Overigens vwb de administratie kosten bedoelde ik dat bij gebruik van toezending acceptgiro niet alleen Eneco extra kosten rekent, maar alle andere leveranciers ook.
Alleen al daar voor overstappen is dus zinloos.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen