Jaarnota | Eneco Community
beantwoord

Jaarnota

Beste ? ,

Ik krijg een aardig bedrag terug en aangezien ik de eindjes de laatste 4 jaar aan elkaar heb moeten knopen is het miss wel voor te stellen hoe erg dit bedrag wat ik terug krijg welkom is en ik er echt op aan het wachten ben ( en ja ben ongeduldig nu 😉 ) , nu stond de jaarnota op uitbetaald op 18-01 , contact gehad met Eneco op die datum , was overgemaakt maar weekend zat er tussen dus zou vandaag erop moeten staan , maar nee staat niks op , vandaag weer contact gehad , was niet zichtbaar of het uitbetaald of in extansie? zat ? Maar werd verder niet echt geholpen vandaar dat ik het nu hier vraag . Hopelijk weet iemand wel het antwoord. Gr
icon

Beste antwoord door Glenn 21 januari 2019, 13:31

@19mendy13

Welkom op de Eneco Community!
Fijn te horen dat het dit jaar mee zit met de jaarnota. Ik kan me dan zeker voorstellen dat je graag hoort wanneer je deze meevaller kunt verwachten. Mijn collega's van de klantenservice hebben je verteld dat dit even kan duren omdat dit afhangt van de verwerking van de bank. In dit geval zie ik net zoveel als mijn collega's en kan ik alleen beroep doen op je geduld. De betaaldatum staat inderdaad op 18 januari, dus ik verwacht dat een van deze dagen je deze uitbetaling op je rekening ziet verschijnen ;)

Groet,
Glenn

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge
@19mendy13

Welkom op de Eneco Community!
Fijn te horen dat het dit jaar mee zit met de jaarnota. Ik kan me dan zeker voorstellen dat je graag hoort wanneer je deze meevaller kunt verwachten. Mijn collega's van de klantenservice hebben je verteld dat dit even kan duren omdat dit afhangt van de verwerking van de bank. In dit geval zie ik net zoveel als mijn collega's en kan ik alleen beroep doen op je geduld. De betaaldatum staat inderdaad op 18 januari, dus ik verwacht dat een van deze dagen je deze uitbetaling op je rekening ziet verschijnen ;)

Groet,
Glenn

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen