Jaarnota 2015 klopt niet | Eneco Community
vraag

Jaarnota 2015 klopt niet

• 17 februari 2015
  • 34 reacties
  • 2237 Bekeken

Toon eerste bericht

34 Reacties

Reputatie 1
Beste Brandje, ik ben in dit dagelijkse leven met tig dingen bezig zonder mijzelf voorbij te lopen. (Ahum, dat denk ik!) Toch wil ik op dit forum mijn bijdrage leveren zoveel als in mijn vermogen ligt met jou als mijn voorbeeld! We komen elkaar weer tegen, hoop ik. Einde van dit topic wat mij betreft. Speak you later alligator! Allen die mij hebben bijgestaan, nogmaals mijn hartelijke dank!
Reputatie 5
Badge +3
Beste R.R.F. Dracht,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat je de hulp van het forum en met name Brandje erg weet te waarderen. Bedankt voor je feedback en hopelijk gaat het volgend jaar in 1 keer goed. Zoals gezegd hoor je van ons bericht te ontvangen bij een afwijkende stand en is het niet gebruikelijk dat wij zonder enkel bericht zelf de stand aanpassen.

Overigens, een koude winter als in 1963 hoeft van mij niet meer hoor, ik heb begrepen dat toen zelfs de Noordzee aan de kust bevroren was, brrr!

Groet, Kelly
Reputatie 1
Beste Kelly, toffe reactie! 1963 viel best mee. Ik was een ventje van 15 jaar met puberende bloedstromen. Die kou kon ik toen met gemak verdragen. Toch noch op de valreep een opmerking over de gecorrigeerde jaarnota 2015. Ik had beter een nul moeten opgeven in plaats van vier in de veronderstelling, dat al die nullen voor de komma staan zoals Eneco voorschrijft. In de gecorrigeerde nota staat nu ,0000. En dat is niet wat ik eigenlijk heb bedoeld. Maakt verder nu niets meer uit toch? Het is maar,dat je er kennis van hebt genomen. Hartelijke groet en bedankt voor je klantvriendelijke benadering van mijn probleem.
Reputatie 5
Badge +3
Gelukkig! Het vele schaatsen had me dan wel leuk geleken, dat kan nu bijna alleen nog op kunstbanen 🙂.

Wat de meterstand betreft, ik snap de verwarring, maar de stand ,0000, wordt gewoon gezien als 0,000 en dat levert geen problemen op bij de volgende nota. Mocht er onverhoopt toch iets niet duidelijk zijn, nu of op toekomstige nota's, dan weet je ons te vinden.

Prettige avond!

Groet, Kelly
Reputatie 1
Beste Kelly, toch weer (vandaag) exact de meter gecontroleerd. Hoe komt Eneco er bij om in de correctienota van de jaarnota 2015, warmte op 1,93 M3 vast te stellen? Ik heb op 14-02-15 1m3 opgegeven zonder de getallen achter de komma. Dat hoeft niet van Eneco toch? Wordt ik wel op afgerekend! Eigenlijk moet mij 1M3 in rekening worden gebracht en dat is € 23,63 en niet € 46,38. Op 25-02-15 staat die nu op 1,31 m3! De GJ staat vandaag op 0000,223. Ik vrees toch, dat er door Eneco weer een verkeerde berekening is gemaakt. Ben ik lastig? Neen, want de jaarnota 2015 moet kloppen, vind ik. Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet. Groet.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo,

We brengen geen 1,93 m³ bij je in rekening. Wel brengen we 1,93 GJ bij je in rekening voor de periode 27 januari 2014 tot aan de meterwisseling per 18 maart 2014.
De eindstand van de oude meter was 200,93. In januari stond de meter op 199,00. Het verschil van 1,93 GJ is berekend. Wat klopt hieraan niet?

Groet, Kelly
Reputatie 1
Beste Kelly, domme fout van mij. Het spijt me, dat ik jou hiermee lastig hebt gevallen. Nogmaals mijn dank voor je voortvarende en klantvriendelijke benadering van mijn probleem. Groet.
Reputatie 5
Badge +3
Geen probleem hoor R.R.F. Dracht! Fijn dat het dan zo weer helemaal opgehelderd is 😉.

Prettig weekend alvast!

Groet, Kelly
Reputatie 1
Beste Kelly, jij ook een fijn weekend toegewenst. Nu is wat mij betreft dit topic echt beeindigd. Hartelijke groet.

Reageer