Jaarnota 2012 niet ontvangen | Eneco Community

Jaarnota 2012 niet ontvangen

• 20 mei 2012
  • 3 reacties
  • 631 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Ik heb tot op heden nog steeds geen Jaarnota ontvangen

Wat is daar de reden van.?????

Pas daarna kan ik mijn Energie vastzetten voor 3 jaar

Dus ik vindt dit wel lastig

Graag antwoord hierover

M.v.Miltenburg Spijkenisse

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Maria,

Welkom op ons forum! Ik heb je bericht verplaatst naar het forum 'Servicevragen' omdat het daar beter past. Ook heb ik de titel aangepast zodat je bericht voor anderen ook makkelijk te vinden is.

De jaarnota had er al moeten zijn. Om onduidelijke redenen is de jaarnota in maart 2012 niet gemaakt. Hiervoor bied ik je onze excuses aan. Ik heb de jaarnota nu alsnog voor je in orde laten maken. We hebben ook de jaarnota van vorig jaar gecorrigeerd. Ik stuur de correctienota en de huidige jaarnota vandaag per post en per e-mail naar je toe. Mocht je vragen hebben over de nota's, laat het mij dan gerust weten.

Als je meer informatie wilt over onze lopende acties en aanbiedingen, neem dan contact met ons op via het gratis telefoonnummer 0800 – 326 7876. We geven je graag een vrijblijvend advies.

Groet, Kelly
Ik heb tot op heden nog geen jaarnota 2012 ontvangen. Wel is er iemand langs de deur geweest om de standen op te meten. Hoe kan dit?????

Wanneer krijg ik nu mijn jaarnota??

Elina
Beste Elina,

Leuk dat je ons forum hebt gevonden! Ik heb het voor je nagekeken. Het klopt dat begin mei de meterstanden zijn opgenomen door een meteropnemer. Om precies te zijn op 2 mei 2012. Deze heeft je netbeheerder aan ons doorgegeven. We maken de jaarnota in jouw regio altijd in juli. Het verbruikop de jaarnota berekenen we dan wel tot 2 mei 2012. Ik vraag je dus nog even geduld te hebben.

Groeten,
Hosnia

Reageer