Jaarafrekeningen EON | Eneco Community
vraag

Jaarafrekeningen EON

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Graag zou ik de jaarafrekeningen van 2017 en 2018 willen ontvangen (EON).

7 Reacties

Hallo, ik wil graag mijn jaarafrekening uit mei 2018 inzien maar kan deze nergens vinden. Ik heb het idee dat deze bij de overname van Eon niet is meegekomen. Kunt u deze aan mij mailen?
Reputatie 5
Badge +3
Ruiz wrote:

Graag zou ik de jaarafrekeningen van 2017 en 2018 willen ontvangen (EON).

Hi @Ruiz,

Welkom op ons forum! Ik heb zojuist de jaarnota per e-mail naar je verstuurd.

Groet, Audrey
Reputatie 5
Badge +3
Ron_73 wrote:

Hallo, ik wil graag mijn jaarafrekening uit mei 2018 inzien maar kan deze nergens vinden. Ik heb het idee dat deze bij de overname van Eon niet is meegekomen. Kunt u deze aan mij mailen?

Hi @Ron_73,

Dat is geen probleem. Ik stuur dit nu per e-mail naar je toe.

Groet, Audrey
Voordat ik klant werd bij Eneco was ik bij EON, daar werd beloofd dat je je jaarverbruik 5 jaar lang kon inzien. Na de overname door Eneco blijkt dat echter niet meer mogelijk. Ik ben drie jaar lang bij EON klant geweest voor ik in 2018 klant werd bij ENECO en wil de betreffende jaarnota's / verbruiken hebben om meer inzicht te krijgen in mijn verbruik. Kunt u mij die mailen? Ate Atema
Reputatie 7
Badge +4
Dag @A.P. Atema,

Welkom op de Eneco Community!

Kan jij je profiel aanvullen met het klantnummer wat destijds bij E.ON gehanteerd werd? Op basis daarvan kunnen wij op zoek naar deze jaarnota's.

Alvast bedankt.

Groet, Denise
Hallo Denise,
ik heb het EON-klantnummer opgezocht en toegevoegd.
Met vriendelijke groet, Ate Atema
Reputatie 7
Badge +4
@A.P. Atema

Bedankt! Ik vraag ze voor je op en stuur je ze per e-mail door zodra ik ze heb ontvangen.

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen