Jaarafrekening EON 2017 | Eneco Community
beantwoord

Jaarafrekening EON 2017

• 18 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 186 Bekeken

Graag zou ik de oude afrekening van EON 2017 nogmaals als PDF ontvangen. Voordat het ENECO werd was ik al geen klant meer dus heb alleen een oude MIJN EON account die niet meer werkt. Mijn klantnummer bij EON was [verwijderd]. Alvast bedankt voor de hulp.

icon

Beste antwoord door DeniseMR 22 oktober 2019, 15:40

@BartBeereboom 

Ik heb de nota’s zojuist per e-mail verstuurd!

Groet, Denise

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community,@BartBeereboom !

Ik help je graag verder via deze weg.

Per wanneer ben je precies overgestapt en weggegaan bij E.On?

Alle klanten die we hebben overgenomen hebben een klantnummer van Eneco ontvangen, daar kan ik mee zoeken.  Heb je dit nummer voor mij?

Overigens heb ik het oude E.On klantnummer verwijderd gezien je privacy. Je kan je persoonlijke gegevens kwijt in je profiel, dat is alleen zichtbaar voor medewerkers van Eneco. Wel zo veilig!

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Groet, Vincent

Beste Vincent,

Mooi dat je me wilt helpen. In augustus 2017 kreeg ik de laatste afrekening. Daarna ben ik overgestapt naar een andere energieleverancier. Omdat dit bijna een 1 jaar voor de overname door Eneco was, heb ik geen nieuw klantnummer van Eneco ontvangen. Elders op dit forum zag ik een soortgelijk voorbeeld van iemand die alsnog op andere wijze de afrekening op zijn/haar mailadres toegestuurd kreeg. Als je nadere info nodig hebt kan ik die wellicht in een “privé” bericht  toesturen. In elk geval alvast hartelijk dank voor je inspanning.

Groet, Bart

Reputatie 7
Badge +5

@BartBeereboom 

Duidelijk, bedankt!

In je profiel zie je het veld klantnummer (optioneel). Kan je daar het E.ON-klantnummer voor ons invullen?

Groet, Denise

Beste Denise, 

Het klantnummer heb ik ingevuld. Alvast bedankt voor je inspanning.

Groet, Bart

Reputatie 7
Badge +5

@BartBeereboom 

Bedankt, ik ga mijn best voor je doen!

Groet, Denise

Reputatie 7
Badge +5

@BartBeereboom 

Ik heb de nota’s zojuist per e-mail verstuurd!

Groet, Denise

Beste Denise,

Super ! Heel hartelijk dank daarvoor. 

Groet,

Bart

Reageer