Is mijn termijnbedrag toereikend? | Eneco Community
beantwoord

Is mijn termijnbedrag toereikend?

• 18 juli 2019
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Badge
Beste Eneco medewerkers,

Zouden jullie willen nakijken of ik goed uitkom met de jaarnota met mijn huidige maandbedrag? Het afgelopen jaar heb ik dat een paar keer gewijzigd (door o.a. werken in het buitenland).

Alvast bedankt,
Roland
icon

Beste antwoord door Folkert 18 juli 2019, 15:20

@R. Snoek

Ik heb je reactie verhuist aangezien je vraag niet over Toon gaat. Omdat je eerstvolgende rekening de jaarnota is, kunnen we je niet een goede indicatie geven. Je hebt wel iets meer verbruikt dan we ingeschat hebben.
Het huidige maanbedrag is op zich voldoende, alleen heb je ook een aantal maanden een zeer laag maandbedrag gehad.
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@R. Snoek

Ik heb je reactie verhuist aangezien je vraag niet over Toon gaat. Omdat je eerstvolgende rekening de jaarnota is, kunnen we je niet een goede indicatie geven. Je hebt wel iets meer verbruikt dan we ingeschat hebben.
Het huidige maanbedrag is op zich voldoende, alleen heb je ook een aantal maanden een zeer laag maandbedrag gehad.
Badge
Bedankt Folkert,

Ik zag na het indienen inderdaad dat er een jaarnota aan komt, dat was ik vergeten. Ik heb een aantal maanden weinig betaald, ik zat namelijk in het buitenland, maar lat er zijn vrienden een paar maand in ons huis gaan wonen tijdens een verhuizing en dat was ik vergeten aan te passen, dus dat heb ik wat proberen te corrigeren door nu meer te betalen.

Ik houd wel rekening met een bedrag bijbetalen, is op zich ook niet erg, ik zal voor het komende jaar wat hoger gaan zitten dan de jaarafrekening aan geeft, met 2 beginnende pubers in huis stijgt mijn verbruik inmiddels elke maand een beetje, bedankt voor het uitzoeken.

Reageer