Is er een probleem met de forum server ?? | Eneco Community
vraag

Is er een probleem met de forum server ??

Reputatie 3
Badge +1
@Moderators,

Sinds gisteren krijg ik te pas en te onpas de onderstaande melding dat de server onbereikbaar is.
De welkomstpagina is wel goed bereikbaar maar de subforums zijn random bereikbaar.
Vanochtend is het forum ook erg traag.

------------------------------------------
Database Error Database error
The database has encountered a problem.
Please try the following:
Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
Open the forum.eneco.nl home page, then try to open another page.
Click the Back button to try another link.
The forum.eneco.nl forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.
-------------------------------------------

Zijn er misschien problemen op de server?

21 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ze zijn idd bezig. Ze zijn bezig met de ontwikkeling van een nieuw forum. Ik denk dat er al achter de schermen een raamwerk gemaakt wordt voor dit nieuwe forum, met deze storing tot gevolg.

Ik denk dat ze straks wel alle instellingen en data berichtenbase willen overzetten of koppelen. Het forum is ook trager dan normaal.
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt voor de info Jürgen.
Reputatie 6
Badge +1
Kijk maar eens in dit topic, wat er te wachten staat m.b.t het forum.
Reputatie 3
Badge +1
Ik zou graag willen kijken, maar de melding die ik krijg geeft aan dat ik geen toegangsrechten heb.
Weet jij misschien of er inderdaad beperkte rechten voor dat topic zijn?
Anders ligt het puur aan de huidige ongemakken, en zl ik het later nogmaals proberen.
Reputatie 6
Badge +1
Dit topuc staat in groep de huiskamer en dan subgroep "denk mee met Eneco". 

Ik weet dat we ons daar wel voor hebben moeten aanmelden als danktank, naar aanleiding van een oproep. Dus het is mogelijk dat dit helaas voor je is afgeschermd. Maar missvhien dat @stefan op. Dit topic en jou reactie reageerd.
Reputatie 3
Badge +1
Ik kan de subgroep inderdaad niet zien, je vermoeden is dus terecht.
Even afwachten wat @Stefan hier mee kan, now we wait.
Ze zijn idd bezig. Ze zijn bezig met de ontwikkeling van een nieuw forum. Ik denk dat er al achter de schermen een raamwerk gemaakt wordt voor dit nieuwe forum, met deze storing tot gevolg.Mag toch aannemen dat het professionele IT-ers zijn en die bouwen nieuwe websites in een testomgeving en niet in de productieomgeving.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo het_toontje,

Ik ervaar ook wat problemen vanochtend. We gaan er achteraan!
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt kelly,

Ik hoop dat ze het spoedig kunnen localiseren en verhelpen. Morgen kijk ik of het weer in orde is.
Een goed weekend in ieder geval.
Reputatie 5
Badge +3
Als ik bericht krijg dat het weer opgelost is, laat ik het nog even weten. Ook een fijn weekend! 🙂
Reputatie 4
Badge +2
Helaas doen de problemen zich nog sporadisch voor. Er wordt aan gewerkt, hopelijk werkt alles in het weekend weer helemaal goed!
Rond 17:00 uur was het nog waardeloos; gelukkig zijn de problemen nu over en loopt de site weer als een trein!
Reputatie 4
Badge
Hier ook geen problemen, zal dus wel opgelost zijn. Goed dat het niet in het weekend is gebeurd dan. Wat de storing ook was.
Reputatie 6
Badge +1
Rond 17:00 uur was het nog waardeloos; gelukkig zijn de problemen nu over en loopt de site weer als een trein!

tuurlijk. Iedereen van de afdeling ICT is naar huis. Hebben ook Weekend ;)
Ja wat die vandaag allemaal uitgespookt hebben met de forumsite.......
Wat een crime was dat zeg!
Reputatie 4
Badge
tuurlijk. Iedereen van de afdeling ICT is naar huis. Hebben ook Weekend ;)

Behalve in geval van storing, dan zal er wel storingsdienst zijn.
Reputatie 3
Badge +1
Tot heden vandaag nog niet één storing ervaren. :D.
Het gaat sowieso dus al stukken beter als gisteren.
Hoi Willem,

Wat een ellende hè gister. 
Gister rond 19:00 uur was het gelukkig over. 
Nu gaan de reacties die je plaatst weer als een speer!
Binnen een fractie van een seconde springt het scherm weer terug. 
Reputatie 3
Badge +1
Inderdaad Ton, vrijdag was het hier gewoonweg niet te doen.
Vrijdag heb ik het opgegeven, ik dacht....... morgen weer een dag.
Vanaf zaterdag zijn er bij mij geen storingetjes meer voorgekomen, wat een verademing.
Eind goed al goed, nu werkt het weer uitstekend.
Reputatie 4
Badge +2
De storingen werden vrijdag veroorzaakt door een serverprobleem bij de partij die het forum aanbiedt. Vrijdagavond was alles verholpen en in het weekend heeft alles weer goed gewerkt. Deze problemen worden direct aangepakt bij de livegang van het vernieuwde forum.
En geldt dat ook voor Toon op afstand die werkt bij mij en vele anderen nog steeds niet!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen