ingeschat verbruik en extra inleg | Eneco Community
beantwoord

ingeschat verbruik en extra inleg

• 23 maart 2016
  • 9 reacties
  • 288 Bekeken

Het duimpje omhoog van Toon is deze op basis van het ingeschat bedrag of houd deze rekening met de extra inleg per maand?
icon

Beste antwoord door mpleizr 23 maart 2016, 11:37

Het duimpje is gerelateerd aan het ingeschat gebruik dat bij de jaarnota opnieuw berekend wordt. Als je tussentijds een extra varhoging heb doorgevoerd wordt dit niet meegenomen in je verbruik op toon.

Dit kun je aanvragen op dit forum, en dan pushed eneco het nieuwe voorschot naar je toon
Bekijk origineel

9 Reacties

Het duimpje is gerelateerd aan het ingeschat gebruik dat bij de jaarnota opnieuw berekend wordt. Als je tussentijds een extra varhoging heb doorgevoerd wordt dit niet meegenomen in je verbruik op toon.

Dit kun je aanvragen op dit forum, en dan pushed eneco het nieuwe voorschot naar je toon
Bedankt voor je antwoord waar op het forum moet ik dit vragen?
Of is het aangeven in dit topic ook voldoende?
Je kunt dit binnen deze topic doen. Een modurator leest ook mee en zal dit binnen 1 dag oppakken en reageren
Bij deze dan,

Beste moderator willen jullie de gegevens opnieuw pushen?
Reputatie 4
Badge +4
@Jeroen79,

Ik heb het inschat verbruik zo voor je aangepast dat dit overeenkomt met een termijnbedrag van € 94,-. De nieuwe gegevens verzenden we naar Toon, zodat hij met de juiste waardes rekent.
Hoi EvavdZ

Bedankt is gelukt
Reputatie 5
Badge +5
@Jeroen79

Fijn dat het is gelukt! :-)

Groet,
Erica
Reputatie 3
Badge +4
Bij mij is bekend wat het ingeschatte kwh is over een jaar. Is door Eneco aan mij bekend te maken wat de onderverdeling daarvan is naar hoog/laag? Heb nog geen jaarnota
Prettige paasdagen:D
Reputatie 7
Badge +6
@Arno01

Je bent 50/50 ingeschat voor normaal/laag, wanneer je dit anders wil dan hoor ik het graag.

Reageer