ingangsdatum overeenkomst | Eneco Community
beantwoord

ingangsdatum overeenkomst

waar kan ik vinden wanneer mijn contract is ingegaan?
icon

Beste antwoord door Rodney 11 mei 2016, 13:07

Hoi @L.A. van Soldt,

De oorspronkelijke startdatum van jouw éénjarige contract in 2014 was 14 februari. Dit is destijds gecommuniceerd in de contractbevestiging als verwachte startdatum. Per 1 april 2015 is dat contract verlopen en sindsdien maak je gebruik van een variabele overeenkomst voor gas en stroom, dat wil zeggen zonder bepaalde einddatum en met halfjaarlijks schommelende tarieven voor energie.

Heb je misschien oren naar een andere contractsvorm? We helpen je hier graag mee. Laat het maar weten.
Bekijk origineel

4 Reacties

Als ik het op mezelf projecteer met een variabel contract, dan is die start datum inderdaad in Mijn Eneco nergens te vinden.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @L.A. van Soldt,

De oorspronkelijke startdatum van jouw éénjarige contract in 2014 was 14 februari. Dit is destijds gecommuniceerd in de contractbevestiging als verwachte startdatum. Per 1 april 2015 is dat contract verlopen en sindsdien maak je gebruik van een variabele overeenkomst voor gas en stroom, dat wil zeggen zonder bepaalde einddatum en met halfjaarlijks schommelende tarieven voor energie.

Heb je misschien oren naar een andere contractsvorm? We helpen je hier graag mee. Laat het maar weten.
Waar vind ik de begin/einddatum van het contract wat ik heb. En mocht ik willen beëindigen, kan dat dat probleemloos, of heb ik een opzegtijd van 30 dagen? Ik kan nergens wat vinden in de 'mijn eneco'-omgeving.
Waar vind ik de begin/einddatum van het contract wat ik heb. En mocht ik willen beëindigen, kan dat dat probleemloos, of heb ik een opzegtijd van 30 dagen? Ik kan nergens wat vinden in de 'mijn eneco'-omgeving.
Zie mijn reactie in dit topic:

https://forum.eneco.nl/energiecontract-132/contract-opzeggen-20116#post207375

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen