Ik wil mijn maandtermijn verhogen | Eneco Community
beantwoord

Ik wil mijn maandtermijn verhogen

• 27 februari 2013
  • 14 reacties
  • 1524 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 6 reacties
ik wil mijn maand termijn verhogen,moet ik naar mijn eneco inloggen en dat lukt niet
Wat gaan we hier aan doen,ik betaal nu 129 euro en wil naar de 200 euro
Anders moet ik aan het eind van het jaar een vermogen bijbetalen
icon

Beste antwoord door Mike 4 maart 2013, 16:29

@cdebie
Ik heb je net telefonisch gesproken een aangegeven hoe je kunt inloggen 🙂 Ik heb het wachtwoord voor je gewijzigd, omdat het vorige wachtwoord door jou op het forum was geplaatst. De gegevens waarmee je kunt inloggen, heb ik aan je doorgegeven.

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet,
Mike
Bekijk origineel

14 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo cdebie,

Bedankt voor je bericht. De titel heb ik aangepast, zodat iedereen in één oogopslag ziet waar dit topic over gaat. Waarom lukt het inloggen op Mijn Eneco niet? Ben je je inloggegevens kwijt of doet er zich een ander probleem voor?

Ik heb je termijnbedrag aangepast naar 200 euro met ingang van maart 2013.

Groet, Kelly
Hallo cdebie, Bedankt voor je bericht. De titel heb ik aangepast, zodat iedereen in één oogopslag ziet waar dit topic over gaat. Waarom lukt het inloggen op Mijn Eneco niet? Ben je je inloggegevens kwijt of doet er zich een ander probleem voor? Ik heb je termijnbedrag aangepast naar 200 euro met ingang van maart 2013. Groet, Kelly

Ik wil inloggen en dat wil niet lukken omdat mijn gegevens niet worden geaccepteerd
en bedankt voor het verhogen
gr cor
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan!

Gebruik je de juiste inloggegevens? De gebruikersnaam is je e-mailadres en je wachtwoord heb ik zojuist naar je toegestuurd per e-mail. Ik hoor graag of het daarna gelukt is om in te loggen.
Reputatie 3
Badge
Inloggen zou moeten lukken met de gegevens die je gebruikt hebt om je bij het forum aan te melden. 🙂 maare zoals kelly zegt, heb je ook problemen om mijn eneco te bereiken of kan je de juiste pagina binnen mijn eneco niet  vinden?
Nee kon niet inloggen
Zag wel dat mijn oude account van alice werd gebruikt
Dus zal het nu wel goed zijn
Reputatie 3
Badge
Ja kan via mijn Eneco je wachtwoord en emailadres wijzgen
nou ik snap er geen bal van
inloggen lukt niet zowel met mijn klantnummer alswel met mijn mailadres
Blijft er gezegd worden wacht woord klopt niet en die heb ik gisteren nog nagekeken
dus wie het weet mag het zeggen
Reputatie 4
Badge +1
@cdebie

Dat is vreemd. Je zou gewoon moeten kunnen inloggen. Wellicht gaat het fout bij het wachtwoord. Als je mij via een privébericht laat weten welk wachtwoord je wenst, stel ik deze voor je in. Geef ook voor de zekerheid dan nog even het juiste e-mailadres door. Je kunt het daarna nog een keer proberen.

Groet,
Mike
@cdebie Dat is vreemd. Je zou gewoon moeten kunnen inloggen. Wellicht gaat het fout bij het wachtwoord. Als je mij via een privébericht laat weten welk wachtwoord je wenst, stel ik deze voor je in. Geef ook voor de zekerheid dan nog even het juiste e-mailadres door. Je kunt het daarna nog een keer proberen. Groet, Mike

Mijn mailadres is
en het wachtwoord":
Reputatie 1
@cdebie: je hebt geen PB gebruikt! Iedereen kan dit nu zien!
@cdebie: je hebt geen PB gebruikt! Iedereen kan dit nu zien!

Dat is niet zo slim van mij kan je het wachtwoord weg halen?
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb het verwijderd cdebie. Ik neem zo contact met je op over hoe je nu wel kunt inloggen :)

Groet,
Mike
Reputatie 4
Badge +1
@cdebie
Ik heb je net telefonisch gesproken een aangegeven hoe je kunt inloggen 🙂 Ik heb het wachtwoord voor je gewijzigd, omdat het vorige wachtwoord door jou op het forum was geplaatst. De gegevens waarmee je kunt inloggen, heb ik aan je doorgegeven.

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Fijn dat het zo opgelost is. 

Reageer