Ik heb een vraag over mijn jaarnota en achterstand. | Eneco Community
vraag

Ik heb een vraag over mijn jaarnota en achterstand.

• 2 juli 2019
  • 1 reactie
  • 215 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Ik wil graag een regeling treffen, ik moet nog een recente foto van mijn meterkast opsturen omdat de jaarnota niet klopt. Ik zou hier ook meer uitleg over willen. Ik kan niet veel missen in de maand.

gr

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @Toebs ,

Welkom op de Community!
Fijn dat je al je klantnummer aan je profiel hebt gekoppeld, zo heb ik gelijk mee kunnen kijken.

Ik zie dat je begin dit jaar een jaarnota hebt gehad die wat kosten betreft tegenviel.
Je hebt aangegeven dat de jaarnota niet klopt in verband met de standen. Een correctie hebben we nog niet kunnen uitvoeren en we hebben je gevraagd om een foto van je meters, die hebben we helaas nog niet van je ontvangen.

Er is ook sprake van achterstand bij je betalingen. Eind vorige maand heb je een slotsommatie ontvangen waarin word aangegeven welk bedrag je voor welke datum betaald moeten hebben.
Je vind in de brief ook het telefoonnummer van de afdeling Incasso die je eventueel kunnen helpen met een regeling.

Ik raad je aan om alsnog een foto van je standen te mailen zodat er alsnog gekeken kan worden naar een correctie.

Groet, Vincent

Reageer