vraag

Huurapparaat ten onrechte opgenomen in termijnbedrag

• 1 megawatt
  • 4 reacties
Beste heer/mevrouw,

In april heb ik contact gehad met Eneco in verband met een kapotte geiser waar ik wil huur voor moest betalen. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik toch moest betalen, totdat de boiler geplaatst zou worden en de geiser terug naar Eneco ging. Er zou een notitie gemaakt worden dat de geiser na plaatsing van de boiler niet meer in rekening gebracht zou worden.
De boiler is meer dan een maand geleden geplaatst, alleen staat binnen de specificatie van mijn termijnbedrag nog steeds €11,43 voor huurproducten, terwijl de huur van de boiler €13,79 apart per automatisch incasso wordt afgeschreven onder factuurnummer VF160169524.

Graag zie ik het huurproduct uit de specificatie van mijn termijnbedrag verdwijnen, en het teveel betaalde geld van de afgelopen maanden terug.

Met vriendelijke groet,

Liza Baas

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +6
@LBaas,

Erg vervelend dat het niet goed is afgehandeld met de maandelijkse kosten voor de geiser! Excuses voor het ongemak dat we dat bedrag nog hebben berekend in je termijnbedrag en dat er apart kosten voor de boiler worden afgeschreven.
Ik heb dit probleem doorgegeven aan ons installatiebedrijf die er volgende week contact met je over opnemen om dit op te lossen.
Beste Danielle,

Hartelijk bedankt. Hopelijk kunnen we tot een oplossing komen.

Met vriendelijke groet,

Liza Baas

Reageer

Cookie Policy

Door gebruik te blijven maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies om je gebruikservaring te verbeteren. Meer info.

accept