Hoge energirekening door meer verbruik | Eneco Community
vraag

Hoge energirekening door meer verbruik

Beste Eneco
Klantnummer ********-1

Mijn meterstanden ingevuld voor de jaarnota 2018 en mijn termijn bedraag is nu verhoogd.
Ik heb geen nieuwe apparatuur en woon allen.Ik hoop van een reactie van een moderator want dit verschil is groot en ik vermoed dat er iets niet helemaal klopt?
Net een verzoek gedaan om de nota liever in delen betalen.

Verder hoe lang is mijn kontrakt met Eneco?

Groetjes
Iain Dawson

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @I. Dawson,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je dit bespreekbaar maakt. Omdat dit een openbaar forum is, raden we af persoonlijke gegevens als een klantnummer te delen. Deze heb ik nu voor je verborgen. :-)

Ik zie dat er op jouw jaarnota sprake is van een bijbetaling. Hieruit kun je concluderen dat jouw voorgaande maandelijkse termijnbedrag niet voldoende was om je energieverbruik te dekken.

Om een nieuwe bijbetaling te voorkomen, op de volgende jaarnota, passen we je maandbedrag aan naar je verbruik. Zie dit als een advies, het staat je vrij jouw maandelijkse voorschot naar eigen inzicht aan te passen.

Als je mij kunt aangeven in hoeveel termijnen je de jaarnota wil betalen, maak ik dat graag voor je in orde.

Tot slot zie ik dat je een variabele overeenkomst hebt voor gas en stroom, dat betekent dat jouw contracten voor onbepaalde tijd lopen en je dus geen einddatum hebt.

Groet, Rodney
Beste Rodney
Bedankt voor uw reactie.

Graag de nota in 6 maanden verdelen.

Wat betreft mijn contract variabele overeenkomst vraag ik u graag wat de mogelijkheden zijn voor een betere deal?

Groetjes
Iain
Reputatie 5
Badge +4
@I.Dawson bedankt voor je response. Ik zie dat de regeling al is ingezet. Mogelijk heb je dit zelf gedaan via de Mijn Eneco omgeving? Hoe dan ook, de regeling staat erin met de gevraagde 6 termijnen. Wat betreft de mogelijkheden voor een betere deal, daarover kan onze afdeling Klant Advies jou meer vertellen maar ook daarover heb je zo te zien al contact gehad 😉

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen