Hoe werkt een betalingsregeling? | Eneco Community
beantwoord

Hoe werkt een betalingsregeling?

• 13 mei 2019
  • 4 reacties
  • 420 Bekeken

Badge +1
Ik wil weten hoe een betalingsregeling werkt bij Eneco.
icon

Beste antwoord door StéphanL 13 mei 2019, 11:47

De nota waar je een betalingsregeling voor hebt, wordt opgedeeld in termijnen. Elke maand betaal je dan zo’n termijn. Daarnaast betaal je natuurlijk ook de nota’s die je normaal al van ons krijgt. Zolang de betalingsregeling loopt, betaal je dus iedere maand twee bedragen: het bedrag voor je betalingsregeling en je gewone maandelijkse termijnbedrag.

• Heb je een betalingsregeling nodig? Maak deze zelf aan in Mijn Eneco.
  • Wil je op deze plek een vraag stellen? Voer dan eerst je klantnummer in Je Profiel.
  • Wil je op een andere manier contact? Ga dan naar onze contactpagina.
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
De nota waar je een betalingsregeling voor hebt, wordt opgedeeld in termijnen. Elke maand betaal je dan zo’n termijn. Daarnaast betaal je natuurlijk ook de nota’s die je normaal al van ons krijgt. Zolang de betalingsregeling loopt, betaal je dus iedere maand twee bedragen: het bedrag voor je betalingsregeling en je gewone maandelijkse termijnbedrag.

• Heb je een betalingsregeling nodig? Maak deze zelf aan in Mijn Eneco.
  • Wil je op deze plek een vraag stellen? Voer dan eerst je klantnummer in Je Profiel.
  • Wil je op een andere manier contact? Ga dan naar onze contactpagina.
Hallo, ik wil graag ook een betalingsregeling voor de jaarnota . Of die ook in de regeling van laats mee genomen kan worden omdat ik niet dat in een keer kan betalen.

Kunt u me laten weten?
Dat bedoelde ik niet ik wil voor die hele bedrag een betalingsregeling kan niet zoveel in een keer betalen de eerste termijn had ik ook overgemaakt en die is ook afgeboekt op de jaarnota dat hoort toch ook niet .

Daarom vraag ik nogmaals voor een regeling met de jaarnota erbij.
Reputatie 5
Badge +5
@R. Jhorai bedankt voor je berichten. Eerder is er een regeling ingezet voor je door mijn collega moderator Denise. Deze regeling is nu nog actief en daarvan is een deel van de eerste termijn afgelost. Aan het bedrag te zien waren dit de incassokosten. De andere overschrijving is binnengekomen op 13 mei maar niet met het juiste kenmerk waardoor deze betaling is verrekend met het bij te betalen bedrag van de jaarnota.

Ik maak graag nieuwe afspraken met je vanwege de tussenkomst van de jaarnota. Om jouw privacy te beschermen voer ik dit gesprek graag verder via een privéconversatie. Ik nodig je dan ook van harte uit mij een privébericht te sturen.

Reageer