Hoe waardeerden we de hulp van mede forum leden | Eneco Community
beantwoord

Hoe waardeerden we de hulp van mede forum leden

Reputatie 6
Badge +1
  • Expert
  • 3388 reacties
Iedere dag worden er vragen gesteld en problemen aangegeven door  klanten van Eneco. Op dit forum zijn moderators ( medewerkers an Eneco )  van maandag tot vrijdag actief.
Ook zijn er diverse forum leden die zich dagelijks, belangenloos en met veel passie inzetten om zo snel mogelijk mensen te helpen, of te voorzien van een, al dan niet, passend en correct antwoord.
Nu vraag ik me af, hoe de hulp door deze forum leden word gewaardeerd door bezoekers van dit forum. Vandaar ook een pol. En mischien heeft u nog verbeterpuntjes voor deze fantastische personen. 
icon

Beste antwoord door jvp 18 mei 2013, 18:23

Hoi Jürgen,

En straks zo'n poll met de namen erbij. 

Nee, daar ga ik niet aan beginnen. Maar ik vroeg me wel eens af, hoe dat nu gewaardeerd word door de  mensen. En daarbij is het een mooie "spiegel" . Nu hopen dat veel forum bezoekers antwoord geven. En misschien hebben ze tips. Helpen ze ons ook 🙂 mee. Want uiteindelijk doen we het voor hun.
Bekijk origineel

Hoe word de hulp van forum leden gewaardeerd

23 Reacties

Hoi Jürgen,

Reputatie 6
Badge +1
Hoi Jürgen,

Nee, daar ga ik niet aan beginnen. Maar ik vroeg me wel eens af, hoe dat nu gewaardeerd word door de  mensen. En daarbij is het een mooie "spiegel" . Nu hopen dat veel forum bezoekers antwoord geven. En misschien hebben ze tips. Helpen ze ons ook 🙂 mee. Want uiteindelijk doen we het voor hun.

Nee, dat dacht ik al.
Was ook maar een grapje richting jou!
Reputatie 6
Badge +1
In 8 uur tijd dat deze poll er op staat hebben 44 mensen hem gezien en maar 3 personen de tijd genomen om hem in te vullen. Dat wil wat zeggen :p
Reputatie 4
Badge
In 8 uur tijd dat deze poll er op staat hebben 44 mensen hem gezien en maar 3 personen de tijd genomen om hem in te vullen. Dat wil wat zeggen :p
Niet iedereen is al op het forum geweest, kan nog wel even duren.

De meeste zullen nog wel komen Jürgen.
Wellicht komt dat door de Pinksterdagen.
Voorlopig hebben die 44 in ieder geval gezien dat de poll er is!
Reputatie 4
Badge
Is toch bijna hetzelfde wat ik zei? 😕
Reputatie 3
Badge +4
Ook maar even gestemd . Eneco is blij met de eerste generatie toon bezitters dit hebben ze middels met een bos bloemen laten blijken.  Ben ook wel benieuwd naar  de waardering van mede forum leden.
Reputatie 6
Badge +1
Ook maar even gestemd . Eneco is blij met de eerste generatie toon bezitters dit hebben ze middels met een bos bloemen laten blijken. Ben ook wel benieuwd naar de waardering van mede forum leden.

Dank je wel voor je stem. Ik ben ook erg benieuwd, vandaar ook de pol. En uiteindelijk weten de personen waar het over gaat hoe ze gewardeerd worden, voor wat ze doen. Ik blijf dus van harte hopen dat veeeeel mensen stemmen.
Reputatie 6
Badge +1
😕Mmmmmm topic  momenteel door 103 personen bekeken en maar 7 personen die hun mening hebben ( willen ) gegeven 😕 Nog geen10% , Jammer, maar ik blijf het nog een onder de aandacht brengen.
Reputatie 1
Ik ben ook benieuwd naar de uitslag. Ik heb zelf inmiddels ook wat vragen gesteld en ben met tips e.d. goed op weg geholpen. Daarbij probeer ik bij discussies mijn mening te geven en waar mogelijk ook de helpende hand te bieden...al heb ik nog niet vreselijk veel ervaring met Toon 🙂
Reputatie 6
Badge +1
Ik ben ook benieuwd naar de uitslag. Ik heb zelf inmiddels ook wat vragen gesteld en ben met tips e.d. goed op weg geholpen. Daarbij probeer ik bij discussies mijn mening te geven en waar mogelijk ook de helpende hand te bieden...al heb ik nog niet vreselijk veel ervaring met Toon :)

ook jij dank je wel voor je reactie. We zullen zien, maar ik heb al in de gaten dat het zijn tijd nodig zal hebben.
He waarom verschijnt dit topic via een Emailtje opeens in mijn inbox?
Een wijziging zie ik niet.
Reputatie 7
Badge +6
Dat is mij ook onbekend Brandje. Wat stond er in de e-mail?
Ik geef het in ieder geval door en mogelijk kan er achterhaald worden waarom je de e-mail hebt ontvangen.
Reputatie 3
Badge
haha @brandje jij krijgt te minste een mail.

Hier krijg ik hem meestal pas een dag later
Reputatie 3
Badge
ik krijg er nu ook ineens 3 binnen waarvan 2 van begin van de middag en 1 van gister
Dat is mij ook onbekend Brandje. Wat stond er in de e-mail?
Ik geef het in ieder geval door en mogelijk kan er achterhaald worden waarom je de e-mail hebt ontvangen.

Hoi Danielle,

Hier een screendump van de Email:

haha @brandje jij krijgt te minste een mail.

Hier krijg ik hem meestal pas een dag later

Zou dat misschien ook aan je provider kunnen liggen?
Ik zit bij Gmail; Google dus en dat gaat als een speer.
Ik krijg alle Eneco Emailtjes binnen enkele seconden binnen......
Maar dat komt misschien omdat ze precies deweg naar mij weten..................., geintje natuurlijk!!:P

Ik weet dat Eneco problemen heeft gehad met hun mailserver, maar dat is van maanden gelden!
Toen kwamen de emailtjes pas 's-nachts binnen van de reacties die dag ervoor!
Reputatie 3
Badge
@brandje Ik ook bij Gmail dus misschien dat het daar aan ligt ?
Reputatie 7
Badge +6
Dankjewel!
Morgen wordt het uitgezocht en laten we wat weten.
Dankjewel!
Morgen wordt het uitgezocht en laten we wat weten.

Dank je Danielle!
Prettige avond!
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

Het topic is gisteren aangepast, doordat het beste antwoord is gemarkeerd. Dat heeft ervoor gezorgd dat de automatische mails weer zijn verstuurd. Vandaar!
Hoi Danielle,

Oké, bedankt voor het uitzoeken!
En ach beter een Emailtje te veel dan te weinig!

Prettig weekend!

Reageer