Hoe vraag ik de waarborg terug? | Eneco Community

Hoe vraag ik de waarborg terug?

• 14 september 2012
  • 6 reacties
  • 2936 Bekeken

Hoe kan ik mijn borg terugvragen?

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo [email]lettiecollet@gmail.com[/email],

Welkom op ons forum. Ik heb je bericht verplaatst naar het forum 'Servicevragen' en de titel aangepast zodat ook voor anderen direct duidelijk is waar je bericht over gaat.

Voor het terug ontvangen van je waarborg gelden enkele voorwaarden. Een voorwaarde is bijvoorbeeld dat de eindnota gebaseerd is op werkelijke meterstanden. Ik zie dat de standen voor elektriciteit voor het oude adres geschat zijn per 31 mei 2012. Dit houdt de uitbetaling van de waarborg nog even tegen. Kun je de werkelijke meterstanden alsnog doorgeven? Dit mag via een privé bericht aan mij. Hiervoor klik je links op mijn naam, dan verschijnt de optie 'privé bericht'.

Ik adviseer je tegelijkertijd om een andere gebruikersnaam te kiezen. Je e-mailadres is privacy-gevoelig en door je e-mailadres op een website als deze te gebruiken, wordt de kans op spam groter. Wil je mij via hetzelfde privé bericht een andere gebruikersnaam aangeven? Dan pas ik het voor je aan.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Groet, Kelly
Geachte, hoe en wanneer kan ik mijn waarborgsom terug vragen aan Enco. Moet ik hier een formulier voor invullen?
Reputatie 5
Badge +3
Beste Y.S.A. Hoozemans,

Je hebt deze vraag in een ander topic al gesteld. Het antwoord op de vraag vind je hier.
Beste Y.S.A. Hoozemans,

Je hebt deze vraag in een ander topic al gesteld. Het antwoord op de vraag vind je hier.

Hoi Kelly,

Je link werkt niet! Je koppeling met InSided staat er namelijk
Vervang 'm ff voor de juiste!
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt Brandje, voor je oplettendheid!

Ik heb de link aangepast. Prettig weekend!
Perfect! Bedankt voor de aanpassing!:D

Zo kan @hoozemans het declaratieformulier vinden!

Prettig weekend!

Reageer