Gezocht: klant aan het woord! | Eneco Community

Gezocht: klant aan het woord!

• 17 december 2013
  • 20 reacties
  • 1298 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Elke maand komt er een klant aan het woord in de nieuwsbrief die Eneco verstuurt naar haar klanten. Wij zoeken klanten die het leuk vinden in de nieuwsbrief te vertellen over hun inzet van duurzaamheid, thuis of met hun buurt en daarmee anderen te inspireren.

Elke maand wordt er een klant gekozen voor de nieuwsbrief. Zij worden telefonisch geïnterviewd en er komt een fotograaf thuis langs om een mooie foto te maken van de klant achter het verhaal.

Wil jij als klant aan het woord in de nieuwsbrief? Geef je dan op!
Geef een reactie op dit topic met daarin een korte toelichting over jouw duurzame onderwerp wat je zou willen toelichten in de nieuwsbrief. Wij sturen de aanmeldingen door en zij worden persoonlijk via email geïnformeerd of zij in de nieuwsbrief komen te staan. Wij streven er naar binnen drie weken reactie te geven via email.

Bij voorbaat dank voor jullie aanmeldingen!

20 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
zou wel willen, maar heb geen duurzame onderwerpen en zou ook geen duurzame ondewerpen weten die samengaan met de visie van Eneco. Dus ik benieuwd hoe de rubriek er straks in de nieuws brief uit gaat zien.
Hoi Stefan,

Ik meld mij NIET aan, want zoals Kelly weet heb ik al een proef gedaan!
Mijn naam mag van je lijstje af.
Ik snap wel dat als ik niet reageer ik vermoedelijk ook niet op het lijstje kom, maar ik wilde aan die proef toch even refereren.
Reputatie 7
Badge +7
Ton is dat stukje ooit nog verschenen nl niets meer van gehoord ?
Hoi Jan,

Het betrof toen een pilot. Het werd verzonden naar Eneco klanten zonder Toon. 
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jan,

Het betrof toen een pilot. Het werd verzonden naar Eneco klanten zonder Toon. 

oke Ton,
jammer pilot of niet ik had het ook graag gelezen.:(
Ik wil wel meedoen hoor.
Begrijp ik Jan, misschien dat we Kelly nog even om een exemplaar kunnen vragen.
Reputatie 5
Badge +3
Zie hier de pilot nieuwsbrief met onderaan.... Brandje! 🙂
oke Ton,
jammer pilot of niet ik had het ook graag gelezen.:(

Hoi Jan,

En heb je dankzij de hulp van Kelly het nu gelezen?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jan,

En heb je dankzij de hulp van Kelly het nu gelezen?

hee leuk Ton,
en Kelly bedankt voor het opnieuw delen .
mvg,
jan
Hoi Jan,

Ja was erg leuk om te doen.
Maar met de wijsheid van nu zou ik Toon op het gebied van vergelijking verbruik t.o.v. de schatting toch minder waarderen.
Daar ben ik duidelijk minder tevreden over, maar heb de hoop dat dat in 2014 beter zal worden.
Reputatie 6
Badge +1
Ja leuk Ton. Het is precies zoals je zegt, maar ik heb deze nieuwsbrief ook niet gekregen of gezien :(
Ben blij dat kelly hem nu even heeft opgesnord en een link heeft geplaatst.

Zo iets moeten we ook doen voor "klant aan het woord" over het eneco forum 🙂. Ter promotie van social media. ( schiet me zomaar in een keer te binnen )
Klopt Júrgen, daarom vond ik de oproep van Stefan ook leuk en terecht hier.
Ik hoop dat meerderen hier zich aanmelden en op die manier hun zegje over Toon willen doen.
Ik vond het in ieder geval erg leuk om gedaan te hebben.
Reputatie 6
Badge +1
😕Over toon wil ik wel meepraten, maar waarom produkten belichten, als je ook diensten kunt belichten 
Tja dan kan jij dus niet op het lijstje van Stefan komen.
Als jij nou naast Toon iets extra's bij Eneco afneemt en je bent daar erg tevreden over, vind je het dan erg om een fotograaf thuis te krijgen en dat er een soort mini intervieuw plaatst vindt?
Want dat is volgens mij de bedoeling, toch....
Reputatie 6
Badge +1
Tja dan kan jij dus niet op het lijstje van Stefan komen.
Als jij nou naast Toon iets extra's bij Eneco afneemt en je bent daar erg tevreden over, vind je het dan erg om een fotograaf thuis te krijgen en dat er een soort mini intervieuw plaatst vindt?
Want dat is volgens mij de bedoeling, toch....

Ik denk dat we een beetje neven elkaar communiseren 🙂. Als Eneco het leuk vinden om een keer het forum of social media te belichten in de nieuwsbrief, dan mogen ze bellen. En een fotograaf heb ik ook geen moeite mee.
Kijk dat is dan ook weer duidelijk, ik dacht door je reactie anders te begrijpen. 
Reputatie 4
Badge +2
Dank voor alle reacties.

Samenvattend meldt Jacob zich aan voor het onderdeel klant aan het woord in de nieuwsbrief. En mocht er een artikel verschijnen over de inzet van het forum/social media wil jvp graag meedoen.
@Jacob; je ontvangt binnen drie weken een bericht over de verdere gang van zaken.

Mocht iemand zich nog aan willen melden; dat kan door te reageren in dit topic!
Hoewel ik onlangs al mijn inbreng voor gebruik toon en interne contacten heb uitgevoerd, houd ik mij ook hier voor beschikbaar.

Wellicht voor op termijn
Reputatie 4
Badge +2
Dank voor je reactie mpleizr. Op het moment is er nog geen openstaande plek in de nieuwsbrief, mocht die komen dan houden we je in gedachten!

Reageer