Gewijzigd termijnbedrag niet gewijzigd? | Eneco Community
beantwoord

Gewijzigd termijnbedrag niet gewijzigd?

• 25 juni 2019
  • 9 reacties
  • 358 Bekeken

Hi,

2 maanden terug mijn termijnbedrag aangepast:

U heeft via Mijn Eneco uw termijnbedrag aangepast. Hierbij ontvangt u een bevestiging van deze wijziging.https://ci5.googleusercontent.com/proxy/UAaGFYKB4SE-UIn8YsU8yDfixINpanSUqP6MsuWcuZ5rXmYro4p4JH3ICXXbHOuzTnR35Wch65ledHIiQ0cjptx3Y1ZOvTpUGzMn7wSRjZwzM6g1S0N-7O35=s0-d-e1-ft#https://mail.eneco.nl/public/files/86/0/2014_template/images/spacer.gifUw oude termijnbedrag: € 200
Uw nieuwe termijnbedrag:€ 170

Helaas is het nog niet verwerkt en moet ik deze maand ineens alsnog 200 euro betalen. Kunnen jullie dit aanpassen op de openstaande nota?

Grt
icon

Beste antwoord door VincentN 26 juni 2019, 09:09

Goedemorgen @anoniemstroom ,

Als je je maandtermijn aanpast net voor dat je de jaarnota ontvangt, hou er dan rekening mee dat de jaarnota weer een nieuw bedrag berekend.
Voor de jaarnota betaalde je €170 en daarna is de inschatting op €200 gezet, vervolgens zie ik geen nieuwe wijzigingen plaatsvinden.

Wil je toch weer €170 betalen dan kan je dit aanpassen. Hou er hierbij wel rekening mee dat de wijziging pas geldt voor de eerst volgende maand.

Groet, Vincent
Bekijk origineel

9 Reacties

Yes, dit is overigens geen automatische schatting, want heb zelf handmatig mijn maandbedrag op 200 euro gezet een aantal maanden terug. Zal het bedrag nogmaals aanpassen, maar gek is het wel. Juist n.a.v. de eindafrekening heb ik het bedrag terug geschroefd.
Lijkt erop alsof mijn termijnbedrag nog steeds niet wijzigt. Zojuist weer gedaan, van 200 euro naar 170 omlaag gezet, tevergeefs.
Schiet automatisch terug als ik op "OPSLAAN" druk

Reputatie 7
Badge +5
@anoniemstroom

Vreemd, maar bedankt voor het proberen. Ik heb je termijnbedrag voor je aangepast naar €170.

Groet, Denise
Reputatie 6
Badge +2
Goedemorgen @anoniemstroom ,

Als je je maandtermijn aanpast net voor dat je de jaarnota ontvangt, hou er dan rekening mee dat de jaarnota weer een nieuw bedrag berekend.
Voor de jaarnota betaalde je €170 en daarna is de inschatting op €200 gezet, vervolgens zie ik geen nieuwe wijzigingen plaatsvinden.

Wil je toch weer €170 betalen dan kan je dit aanpassen. Hou er hierbij wel rekening mee dat de wijziging pas geldt voor de eerst volgende maand.

Groet, Vincent
Vreemd, want ik heb op 26 mei toch echt een bericht ontvangen hieromtrent

Zie bijgevoegd

Reputatie 6
Badge +2
Ik snap dat je dat zo ziet dan.
Deze wijziging is helaas niet doorgevoerd en ik raad je aan dit nogmaals te proberen.
Reputatie 6
Badge +2
Heel goed.
Wil je laten weten als je dit onverhoopt nogmaals ondervind?

Reageer