geen reactie op e-mails | Eneco Community
beantwoord

geen reactie op e-mails

Badge +2
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 107 reacties
@ moderators

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn klachten
dat vind ik ongehoort wij zij al 35 jaar klant altijd op tijd betaald
nooit klachten gehad,
dan kom je een keer met een klacht of vraag en dan krijg je geen antwoordt
hoe zit dat.
[Incident: 130225-001133]
[Incident: 130225-001082]
[Incident: 130318-000064]
[Incident: 130329-000026]

Karst
icon

Beste antwoord door Danielle 9 april 2013, 10:32

@Karst,

Excuses voor het ongemak. We hebben een reactie gestuurd per e-mail n.a.v. je eerder verstuurde e-mails. Sorry dat het even op zich heeft laten wachten.
Bekijk origineel

13 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Karst,

Excuses voor het ongemak. We hebben een reactie gestuurd per e-mail n.a.v. je eerder verstuurde e-mails. Sorry dat het even op zich heeft laten wachten.
Reputatie 6
Badge +1
Vol verwachting klopt dan ook mijn hart, en dat terwijl het nog lang geen Sinterklaas is. ;)
Maar we hebben nog even conform de kwaliteitscritera.
Reputatie 6
Badge +1
Kwaliteitscriteria
Eneco Warmte en Koude B.V. 2011 Voor warmte, koude en bronwarmte
”Omdat u wilt weten waar u aan toe bent” ( dat is nu net waar de klacht ook over gaat )

3. Uw klacht wordt binnen tien werkdagen (post) of binnen twee werkdagen (e-mail) na ontvangst inhoudelijk afgehandeld. Binnen deze periode ontvangt u een oplossing en biedt Eneco haar excuses aan indien blijkt dat uw klacht terecht is.

😞 klacht niet binnen 2 dagen afgehandeld per mail, dus het zal wel per post gaan gebeuren dan, terwijl er is aangegeven  benaderwijze  per mail. Of krijg ik een vertraagde afhandelingen bericht, conform artikel 2 lid3 van de hierboven gemelde criteria. 

Jammer,jammer, maar we wachten geduldig af. ;) Het komt vanzelf goed. Zo niet dan toch.
Reputatie 6
Badge +1
Edit:

Net gebeld door Eneco. Er zijn dingen niet goed gegaan, maar dat is menselijk en onoverkoombaar in een organisatie. Er is duidelijkheid en duidelijkheid over de vervolgactie vanuit Eneco, het moet nu goed gaan komen.
Voor mij is daarna en hiermee ook  de kous af.
ik ben 🙂.
Uit dit forum begrijp ik dus dat het normaal is dat ze de beloofde 2 dagen antwoordtijd niet waarmaken.

Ik heb afgelopen zondag ook een klacht ingedient [Incident: [130407-000213] maar ondanks een herinnering heb ik tot nu toe (donderdag) nog niets vernomen.
Wel ondertussen een voorstel om mijn bestaande contract weer voor drie jaar te verlengen... wat zal ik daar eens op antwoorden?

Hugo
Reputatie 6
Badge +1
Uit dit forum begrijp ik dus dat het normaal is dat ze de beloofde 2 dagen antwoordtijd niet waarmaken.

Ik heb afgelopen zondag ook een klacht ingedient [Incident: [130407-000213] maar ondanks een herinnering heb ik tot nu toe (donderdag) nog niets vernomen.

Ik ben van mening, dat iedere terecht klacht er 1 te veel is. Echter verwees ik ook al naar artikel 2 lid 3 en die steld: ( had lid 4 moeten zijn. Sorry)

4. In sommige gevallen kan de achtergrond van uw klacht erg complex zijn en kan de bovengenoemde termijn niet gehaald worden. Zodra bekend is dat de afhandeling langer gaat duren dan twintig werkdagen, krijgt u daarvan tijdig bericht en wordt daarbij de termijn aangegeven waarbinnen u antwoord krijgt.

conclusie: ze hebben 20 werkdagen ( 4 weken ) zeker de tijd om uw klacht daadwerkelijk af te werken, en indien nodig te verlengen naar langer. Als het langer dan 20 werkdagen gaat duren krijgt u bericht.

Ik hoop voor u dat het geen 4 weken gaat duren, en dat Eneco het ook voor u goed gaat oplossen.
Reputatie 6
Badge +1
Hè wat grappig, naam topic is veranderd 😕
Badge
Hè wat grappig, naam topic is veranderd 😕

Grappig hè, ze houden niet van topics met het woord klacht erin 😉
Reputatie 4
Badge +1
@jvp

Klopt, we passen hier en daar de onderwerpen wat aan. Op deze manier zien andere forumbezoekers eerder en duidelijk waar een topic over gaat :)

Groet,
Mike

Wel ondertussen een voorstel om mijn bestaande contract weer voor drie jaar te verlengen... wat zal ik daar eens op antwoorden?

Hugo

Misschien kan je ook 4 jaar nemen en krijg je een Toon cadeau....................
Vanochtend met mijn vast telefoon (mobiel mag geen 0900 bellen) even gebeld met Eneco en na de diverse keuzemenu's probleem uitgelegd aan zeer vriendelijke dame. Deze pakte het incident direct keurig op.

Dus conclusie is dat je beter kan bellen dan een incident via het web inschieten.

Nu nog even afwachten of de afhandeling verder goed loopt.

Hugo.
Reputatie 6
Badge +1

Dus conclusie is dat je beter kan bellen dan een incident via het web inschieten.

Dat  stationnetje was ik na 4 keer bellen wel gepasseerd. 

Ik ga er vanuit dat dat wel los zal gaan lopen. Bij mij, zoals eerder gemeld, komt het ook goed, maar moet ik niet zo ongeduldig zijn.

Hugo.

Ben het toch niet met je eens. 
Een email sturen moet voldoende zijn. 
Ik haat de 0900 nrs; is al eens een topic aangewijdt. 

Komt er dan geen antwoord binnen de gestelde termijn dan zijn er 2 prima alternatieven:
1) maak een klacht via de Eneco site ovv uiteraard het evidentennummer
2) stuur via het forum een posting, die je kan kopiëren naar een pb aan 1 van de moderators. 

Reageer