Foutmelding bij willen wijzigen van termijnbedrag | Eneco Community
vraag

Foutmelding bij willen wijzigen van termijnbedrag

• 14 januari 2013
  • 7 reacties
  • 554 Bekeken

Vanaf 1-1-2013 is mijn nieuwe contract (Garantieprijs Ecostroom en gas herfst 12) ingegaan, echter heb ik van het weekend een brief ontvangen dat mijn termijnbedrag onder de €9.00 valt. Daarvoor had ik een termijnbedrag van rond de €90, hoe is dit opeens gewijzigd? 

Ik zie een -min bedrag staan bij 'uitleg termijnbedrag'? Ik wilde dus mijn termijnbedrag zelf aanpassen, alleen ik krijg een foutmelding op de site ->

4b4fe878-3589-4c0b-a891-784c9875745e 

Groet.

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Varisha,

Vervelend dat het niet lukt je termijnbedrag aan te passen. Ik zie dat we bij ingang van je nieuwe contract (1-1-13) het termijnbedrag opnieuw hebben berekend. We hebben hierbij gekeken naar de betalingen die je de afgelopen periode aan ons hebt verricht. Ook hebben we bekeken welk verbruik we verwachten op de jaarnota die we in februari 2013 maken. Hier komt een minbedrag uit naar voren. Als je het toch fijn vindt om tot de jaarnota een termijnbedrag te betalen, laat het dan aan mij weten. Ik pas het termijnbedrag dan alsnog graag voor je aan.

Wat betreft de foutmelding, dit heb ik gemeld aan de beheerders van de website.

Groet,
Mike
Hallo Varisha,

Vervelend dat het niet lukt je termijnbedrag aan te passen. Ik zie dat we bij ingang van je nieuwe contract (1-1-13) het termijnbedrag opnieuw hebben berekend. We hebben hierbij gekeken naar de betalingen die je de afgelopen periode aan ons hebt verricht. Ook hebben we bekeken welk verbruik we verwachten op de jaarnota die we in februari 2013 maken. Hier komt een minbedrag uit naar voren. Als je het toch fijn vindt om tot de jaarnota een termijnbedrag te betalen, laat het dan aan mij weten. Ik pas het termijnbedrag dan alsnog graag voor je aan.

Wat betreft de foutmelding, dit heb ik gemeld aan de beheerders van de website.

Groet,
Mike

Hallo Mike, 

Dank voor je reactie. Is het minbedrag hetgeen wat ik dan nog zou moeten betalen?

Ik zou het fijn vinden om toch een termijnbedrag in te stellen. 

Groet, 
Varisha
Reputatie 3
Badge
Zoals ik het lees heb jij in 2012 bijvoorbeeld 400 euro betaald en betekend dit op de jaarnota een terugave van bij wijze van spreke 100 euro. (voorbeeld he) omdat je maar voor 300 euro verbruikt hebt. vanaf januari heb jij een nieuw contract. daar hebben ze gekeken wat je ongeveer verbruikt. ik noem een bedrag van 93 euro. omdat je nog 100 euro terug zou krijgen hebben ze die er af getrokken. en krijg je binnenkort 9 euro terug. De jaarnota is nog niet opgemaakt maar ze hebben natuurlijk meer inzicht dat jij op dit moment.

Zo lees ik het. Maar goed ik hoop dat je me een beetje begrijpt en is eneco om mijn verhaal te bevestigen.
Reputatie 4
Badge +1
Klopt Jeroen, volgens onze schatting is dat inderdaad het geval. Varisha, als je inderdaad liever een termijnbedrag betaalt, laat dan aan mij weten welk termijnbedrag je wilt betalen. Ik pas het dan graag voor je aan.

Groet,
Mike
Ik heb al een aantal malen -gestart in december en herhaald in januari- geprobeerd mijn termijn bedrag voor elektra en gas te wijzigen van E 270 naar E 243 of E 244.
Ik zou van deze wijziging een bevestigingsmailtje krijgen.
Wat er ook gebeurd, er komt geen mailtje en het termijnbedrag wordt ook niet gewijzigd.
Ik zou het erg op prijs stellen een positieve reactie van jullie te ontvangen.

C.van Dam
Reputatie 3
Badge
Wijzig u bericht alstublieft en verwijder het emailadres vanwege privacy. de moderators kunnen zien wie je bent 😉 maar lukt het wijzigen via mijn eneco niet?
Reputatie 5
Badge +3
Hallo C.van Dam,

Welkom op ons forum! Kreeg je bij het aanpassen van het termijnbedrag ook een foutmelding net als de topicstarter of dat niet?
Ik heb het termijnbedrag nu met ingang van februari 2013 voor je aangepast naar 244 euro. Je ontvangt per post een bevestiging van deze wijziging.

Groet, Kelly

Reageer