fouten in jaarnota | Eneco Community
vraag

fouten in jaarnota

Toon eerste bericht

34 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo vermoeide overstapper,

Ik ben er toevallig vanmorgen weer ingedoken en we hebben helaas nog geen reactie op onze laatste reminder van 7 augustus 2013. We wachten het dus nog even af. Zoals ik eerder al aangaf, vind ik het erg vervelend voor je dat het zo lang duurt. Daarom heb ik vanmorgen een attentie naar je toegestuurd, als dank voor je geduld in deze kwestie :)

Groet,
Mike
Hoi Mike,

Bedankt voor de bloemen, ze werden net gebracht........

Groetjes en tot volgende week maar weer:o
Reputatie 4
Badge +1
Graag gedaan! Dat is goed, we spreken elkaar volgende weer. Hopelijk kan ik je dan meer duidelijkheid geven :)

Groet,
Mike
Reputatie 4
Badge +1
@vermoeide overstapper,

We hebben inmiddels een reactie ontvangen van Greenchoice. Het verschil tussen de standen is volgens Greenchoice te klein. Daarom passen ze de standen niet aan. Ik ga voor je aan de slag met deze kwestie en bereken het exacte verschil in de standen. Om te voorkomen dat je financieel benadeeld wordt, compenseren we het verschil aan je. Daar kom ik later deze week bij je op terug, ok?

Groet,
Mike, Eneco
Wel heeft dit topic ons al geleerd, dat als we zouden willen overstappen naar een andere energieleverancier, je in ieder geval niet in zee moet gaan met Greenchoice, tenzij je ervoor kiest om je groen (en geel) te ergeren.
Complimenten voor de aanpak van Eneco, mag ook wel eens gezegd worden.
Reputatie 4
Badge +1
@ vermoeide overstapper,

Het verschil heb ik inmiddels berekend. Schriftelijk heb ik een toelichting op de berekening toegezonden. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Groet,
Mike

@Toon Econoom
Thanks voor je reactie!
Hoi Mike,
Bedankt voor je brief en compensatievoorstel.
Fijn dat het nu afgehandeld is......

Complexe terugbetaalmethode trouwens (een compensatienotabedrag als korting op een maandvoorschotbetaling?!). Ik hoop dat dat goed gaat en dat het bedrag niet als tekort opduikt in mijn volgende jaarnota......Maar het zal wel loslopen en anders laat ik wel weer van me horen 🙂 :o

Nogmaals bedankt voor alle hulp en groetjes!
Reputatie 4
Badge +1
Hallo vermoeide overstapper,

Nee, dat geeft geen problemen. Je hebt nu het gehele termijnbedrag gewoon betaald 🙂 Alleen incasseren we nu niks van je rekening. Je ziet op de volgende jaarnota dus gewoon staan dat je voor deze maand het gehele termijnbedrag hebt voldaan 🙂

Groet,
Mike
Super!
Thanks

Reageer